۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد/طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مراسم رسمی یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» صبح امروز (جمعه ۱۳ آبان ماه) مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ به صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور با شع...

راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد/طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مراسم رسمی یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» صبح امروز (جمعه ۱۳ آبان ماه) مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ به صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور با شعار محوری «١٣ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» آغاز شد.‌این مراسم به‌صورت همزمان در بیش از ۹۰۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در تهران نیز با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آمریکا در حال برگزاری است.

غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است تا گروه‌های سرود تشکل‌های دانش آموزی به اجرای برنامه بپردازند.

در این مراسم شاهد برگزاری مسابقه‌ای برای نوجوانان تحت عنوان «یک جمله برای آرتین» هستیم.

بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند و در تهران نیز ۱۱۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی در حال پوشش مراسم هستند.

بسیاری از راهپیمایان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی مانند «پلیس ستون اصلی امنیت کشور است»، حمایت خود را از نیروی انتظامی و کسانی که امنیت کشور را تامین می کنند، اعلام کردند.

در ادامه این مراسم بیانیه تشکل‌های دانش آموزی قرائت شد که دانش آموزان در بیانیه خود بر ادامه مسیر استکبارستیزی تاکید کردند.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان خواهد بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار