۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا برای ما ایرانیان کار راحتی است. زیرا می توانیم به صورت آنلاین اقدام به دریافت ویزا نماییم. نکته مهم تر آنکه اگر قصد دارید ویزای تحصیلی کشور کنیا را دریافت کنی...

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا برای ما ایرانیان کار راحتی است. زیرا می توانیم به صورت آنلاین اقدام به دریافت ویزا نماییم. نکته مهم تر آنکه اگر قصد دارید ویزای تحصیلی کشور کنیا را دریافت کنید، تنها مانعی که بر سر راه شما وجود دارد تا بتوانید اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کنیا نمایید، تاییدیه و پذیرش تحصیلی و اخذ پاسپورت دانشجویی است. پس ابتدا از یک موسسه و دانشگاه معتبر این کشور تاییدیه و پذیرش دریافت کنید و سپس اقدام به اخذ ویزا نمایید. جهت دریافت پاسپورت دانشجویی نیز، باید به مدیر خدمات مهاجرت کنیا مراجعه کنید و از ایشان پاسپورت دانشجویی خود را دریافت نمایید. کشور کنیا از کشورهای آفریقای شرقی است که یک خط ساحلی طویل در امتداد اقیانوس هند دارد. کنیا سرزمین جنگل های وسیع، دشت های بزرگ و تپه های بی شمار است. ویزای کنیا از ویزاهای رایج و پر طرفدار ایران بوده و پروسه اخذ آن نیز بسیار آسان است، چرا که در عرض چند دقیقه، از طریق پورتال ویزای آنلاین کنیا در صالحان سیر قابل درخواست است.

راه حل دیگری نیز برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا به ویژه ویزای تحصیلی وجود دارد. شما علاقه مندان به ادامه تحصیل در کشور کنیا می توانید در ابتدا ویزای توریستی دریافت کنید و سپس از اداره مهاجرت این کشور پاسپورت دانشجویی خود را دریافت نمایید.

دانشگاهی اسلامی در کشور کنیا

ویزای کار تانزانیا:

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی تانزانیا با در دست داشتن مدارک در فرودگاه این کشور امکان پذیر است. کشور تانزانیا در آفریقای شرقی قرار دارد و کشوری در جنوب کنیا می باشد. اگر قصد دارید ویزای کاری یا تجاری این کشور را دریافت نمایید باید اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید. در کشور تانزانیا مردم دارای فرهنگ ها و اقوام مختلف هستند، به همین خاطر بهتر است کمی درباره نوع زندگی و آداب و رسوم مردم این کشور بدانید تا هنگام مهاجرت و زندگی در این کشور دچار مشکل نشوید. به طور مثال در کشور تانزانیا مردم ارزش خاصی برای دست راست قائل هستند و کارهایی مثل غذا خوردن و احوال پرسی کردن را با دست راست انجام می دهند. در این مطلب به ارائه اطلاعات لازم جهت اخذ ویزای کاری یا تجاری کشور تانزانیا نیز می پردازیم.

 

اخذ ویزای قرقیزستان به همراه راهنمای دریافت ویزای کنیا در کمترین زمان

 

ابتدا بهتر است قبل از اقدام به دریافت ویزا، هزینه پرداختی را فراهم نمایید. جهت اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور تانزانیا باید مبالغ متفاوتی پرداخت شود. برای اخذ ویزای کاری و یا تجاری این کشور باید ۲۵۰ دلار پرداخت کنید.

سکونتگاه های ساحلی کشور تانزانیا

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری تانزانیا:

  • کپی گذرنامه معتبر متقاضی (صفحه اطلاعات بیوگرافی)
  • بلیط برگشت پرواز
  • هزینه ویزای کاری ۲۵۰ دلار می باشد
  • قرارداد کار یا هرگونه مدرکی که نشان دهنده استخدام متقاضی در یکی از شرکت های معتبر تانزانیا باشد.

چگونه می توانیم ویزای کاری قرقیزستان را بگیریم؟

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور قرقیزستان برای برخی از افراد جذاب است. هنگام دریافت ویزای کار مهم ترین نکته دریافت تاییدیه و پذیرش از یک موسسه، ارگان یا شرکت معتبر در کشور مقصد است تا استخدام شما در آن را اثبات کند. برای سفر به کشور قرقیزستان و کار کردن در این کشور نیز نیازمند دریافت تاییدیه از مراکز تجاری این کشور هستید. هر کشور حق دارد با توجه به سیاست های ویژه خود، تعدادی از کشورها را از اخذ ویزای خود معاف کند. در این راستا، قرقیزستان ۶۹ کشور جهان را از اخذ ویزا معاف کرده است به شرط آن که شهروندان این کشورها برای مدت زمان محدود تعیین شده و با هدف توریستی و بازدید بخواهند به این کشور سفر کنند. به عنوان نمونه، کشورهای موجود در لیست کشورهای معاف از دریافت ویزای کشور قرقیزستان، با توجه به زمان تعیین شده چون ۳۰، ۶۰ یا ۹۰ روز می توانند در قرقیزستان بمانند و هر چند بار که تمایل داشته باشند به این کشور وارد شوند، بدون اینکه نیازی به اخذ ویزای کشور قرقیزستان داشته باشند. پنج دلیل سفر به قرقیزستان وجود داره که باید بدونید به همین منظور روی لینک کلیک کنید.

از طرف دیگر، کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلاروس گرجستان، قزاقستان، روسیه، تاجیکستان، تاجیکستان و مولداوی به صورت نامحدود و بدون اخذ ویزای قرقیزستان می توانند هر چند بار که تمایل دارند به این کشور سفر کنند، همچنین کشورهای کره شمالی، کوبا و ویتنام می توانند بدون ویزا در این کشور بمانند به شرط اینکه به دنبال اقامت دائم باشند.

 

قرقیزستان کشوری در آسیای مرکزی و محصور در خشکی است. این کشور به هیچ پهنه آبی دسترسی و ارتباط ندارد. اما طبیعت آن بسیار زیبا است. همچنین این کشور از مناطقی می باشد که از جماهیر شوروی جدا شده و جمهوری جداگانه ای تشکیل داده است. معیشت مردم این کشور بر پایه کشاورزی و دامپروری می باشد. قرقیزستان به کشور های همسایه خود پنبه، پشم، گوشت، تنباکو، طلا، مس، اورانیوم، گاز طبیعی، هیدرو کربن‌ها، ماشین‌آلات و کفش صادر می کند.

جهت اخذ ویزای کاری یا تجاری جمهوری قرقیزستان باید از سرویس مهاجرتی دولتی مجوز دریافت نمایید. این ارگان دولتی وظیفه صدور مجوز کار برای اتباع خارجی را برعهده دارد. این مجوز به دو شکل اعطا می گردد:

اول: به افرادی که دارای کسب و کار هستند و قصد دارند اتباع خارجی را برای استخدام در کشور قرقیزستان قبول کنند.

دوم: اعطای مجوز کار به اتباع خارجی که قصد دارند در کشور قرقیزستان مشغول به کار شوند.

دریافت ویزای کاری قرقیزستان به صورت الکترونیکی

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط