۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹

رازگشایی از یک جنایت هولناک در کرج/ فریز کردن دست مقتول در یخچال

کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز پس از ۱۴ ماه توانستند، با دستگیری قاتل حرفه‌ای، راز یکی از جنایت‌های هولناک سال ۱۳۹۹ را فاش کنند.

رازگشایی از یک جنایت هولناک در کرج/ فریز کردن دست مقتول در یخچال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ محمد نادربیگی ، رئیس‌ پلیس آگاهی استان البرز گفت: رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال گذشته و با کشف جسدی در عوارضی کرج_قزوین آغاز شد . جسد تکه تکه شده مردی میانسال داخل یک چمدان پیدا شد اما دست های مقتول داخل چمدان نبود .

در ادامه با بررسی پرونده افراد فقدانی ، هویت مقتول که خاموادخ اش اوایل دی ماه سال گذشته گم شدنش را اطلاع داده بودند،  شناسایی شد و ماموران با ورود به آنجا با دست های مقتول داخل فریزر رو به رو شدند .
پس از تحقیقات فنی و علمی هویت عامل این جنایت که مردی ۴۲ ساله بود شناسایی شد اما وقتی ماموران سراغش رفتند ، دریافتند غیرقانونی به ترکیه رفته است .
چندی قبل کار آگاهان دریافتند او از ترکیه دیپورت و با هویت جعلی یک تبعه افغان به ایران بازگشته که شامگاه جمعه در استان گلستان دستگیر و به اداره آگاهی البرز منتقل شد.
متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت با انگیزه تصاحب خانه مقتول اعتراف کرد و گفت : با گاز دوستم را خفه کردم . جسد را تکه تکه کرده و دست های او را داخل یخچال گذاشتم که اگر نیاز به اثر انگشتش داشتم از آن استفاده کنم.بعد به ترکیه رفتم اما دیپورت شدم. وقتی به ایران بازگشتم خودم را تبعه افغان معرفی کردم اما شناسایی و دستگیر شدم.
به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز، تحقیقات بیشتر در اینباره ادامه دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط