۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲

رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با صدور حکمی رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید؛ در ...

رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با صدور حکمی رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید؛ در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی مجتبی زارعی رئیس این سازمان، فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و عضو هیأت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه تهران، به عنوان رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.

در این مراسم از زحمات نیره قوی در دوران مسئولیت وی در این سمت قدردانی شد.

در متن این حکم آمده است:

با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم، سرکار عالی به سمت مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید است.

ضروری است سرکار عالی و مجموعه همکاران آن مرکز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.»

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار