۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

رئیس جمهور وارد یزد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود امروز و فردا میهمان یزدیهاست و در این سفر ضمن بررسی مشکلات استان، چندین طرح مهم در این استان را افتتاح خواهد کرد. یکی از مهمترین اتفاقات در این سفر آغ...

رئیس جمهور وارد یزد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود امروز و فردا میهمان یزدیهاست و در این سفر ضمن بررسی مشکلات استان، چندین طرح مهم در این استان را افتتاح خواهد کرد.

یکی از مهمترین اتفاقات در این سفر آغاز عملیات اجرای خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد است که در بازه‌ای سه ساله با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انتقال سالانه ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب به کویر تشنه یزد انجام خواهد شد.

همچنین برای اولین بار در کشور با حضور رئیس جمهور واحدهای مسکن ویلایی نهضت ملی در استان افتتاح خواهد شد.

شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد، دیدار رئیس جمهور با مردم یزد و برخی دیگر شهرهای استان و نیز نشست تخصصی با اقشار مختلف از دیگر اتفاقات مهم در این سفر خواهد بود.

در این سفر برخی از وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستانهای یزد حضور خواهند یافت و از نزدیک به مشکلات این شهرستان‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط