۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

دیدار، مشاوره و آغاز همکاری با ده‌ ها فعال اقتصادی در غرفه بانک تجارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) که از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه برگزار شد، با حضور و استقرار...

بانک تجارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) که از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه برگزار شد، با حضور و استقرار جمعی از مدیران و کارشناسان خود در حوزه‌های مختلف به ارائه مشاوره‌های اعتباری و مالی به مشتریان و بازدیدکنندگان پرداخت تا دایره مخاطبان و استفاده‌کنندگان از خدمات‌اش را گسترده‌تر کند.

آمارها حکایت از آن دارند که اغلب مراجعات بازدیدکنندگان به غرفه بانک تجارت مربوط به موضوعات اعتباری و کسب‌وکاری بود و کارشناسان بانک تجارت در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه، مشاوره‌های عملیاتی و جامعی را به آنان ارائه کردند.

تبیین راهکارهای نوین تامین مالی و ارائه بیزینس پلن و مدل‌سازی برای کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان از دیگر خدماتی بود که بانک تجارت به انجام رساند.

کارشناسان بخش‌های مختلف هلدینگ بانک تجارت شامل شرکت‌های هلدینگ فناوری اطلاعات، بیمه تجارت نو، صرافی تجارت، کارگزاری بانک تجارت، شایان تجارت، سرمایه‌گذاری کاردان و مدیریت‌های امور اعتباری، سرمایه‌گذاری، مالی، بین‌الملل، اجرایی فناوری اطلاعات و بانکداری شرکتی، شخصی، اصناف و تجاری در این نمایشگاه به تشریح خدمات و دستاوردهای جدید بانک تجارت به مشتریان پرداختند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار