۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

دو ایرانیِ مصدوم روی دست کایسری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی از وقفه مسابقات سوپر لیگ ترکیه استفاده کرده و در کنار تمرینات، دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار داده که روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سوپر لیگی استانبول اسپ...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی از وقفه مسابقات سوپر لیگ ترکیه استفاده کرده و در کنار تمرینات، دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار داده که روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سوپر لیگی استانبول اسپور رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد، اما در این بازی سید مجید حسینی و علی کریمی حضور نداشتند.

سید مجید حسینی که پس از ۶ مسابقه حضور ثابت و پیاپی در ترکیب کایسری اسپور، به خاطر آسیب دیدگی در دو بازی سوپر لیگ حضور نداشت و به دلیل مصدومیت دور از فهرست نفرات تیمش بود، دیروز هم نتوانست مقابل استانبول اسپور به میدان برود.

مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۸ بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دو دیدار برابر فنرباغچه و آنتالیا اسپور به خاطر آسیب دیدگی در فهرست قرار نگرفته بود که همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و در تمرینات و بازی دوستانه روز گذشته تیمش حضور نداشته است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در آخرین مسابقه تیمش پیش از فیفا دی مقابل آنتالیا اسپور در ترکیب قرار گرفته بود، پس از ۱۴ دقیقه حضور در زمین مصدوم و تعویض شد و او هم مثل سید مجید حسینی در دیدار تدارکاتی دیروز برابر استانبول اسپور غایب بود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که در جایگاه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته، روز شنبه هفته آینده در بیست و هفتمین بازی فصل این رقابت‌ها مقابل ترابزون اسپور رده پنجمی قرار می‌گیرد که دو بازیکن ایرانی این تیم امیدوار هستند با رفع مصدومیت دوباره شانس حضور در زمین را پیدا کنند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط