۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

دو آسیبی که دفاع مقدس را تهدید می کند : تحریف و فراموشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار محمدرضا موحد در رونمایی از آثار ادبی حوزه آثار و شهادت دفتر تبلیغات اسلامی در قم دستاورهای دفاع مقدس در حوزه های دفاعی، بین المللی، مبارزه با تروریسم و شکسته شدن تجهیزات نظامی را بسیار گراسنگ...

دو آسیبی که دفاع مقدس را تهدید می کند : تحریف و فراموشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار محمدرضا موحد در رونمایی از آثار ادبی حوزه آثار و شهادت دفتر تبلیغات اسلامی در قم دستاورهای دفاع مقدس در حوزه های دفاعی، بین المللی، مبارزه با تروریسم و شکسته شدن تجهیزات نظامی را بسیار گراسنگ دانست و عنوان کرد: این دستاورهای باعث شد دشمنان به خود جرأت حمله را ندهند و در عمل فرسنگ ها از مرزهای ایران فاصله بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم افزود: تنها در حوزه دفاع ایران به جای رسیده که بسیار جلوتر از مرزها را رصد می کند و کوچکترین حرکت دشمنان را با تیز هوشی دبنال می کند.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس را دفاع از کیان اسلام، دین و آب و خاک ایران اشاره کرد و بیان داشت: در این ۸ سال به همت و مدیریت دینی و الهی امام راحل و مردم دین دار و جوانان این سرزمین اجازه ندادیم وجبی از خاک را دشمن تصرف کند و ایران تنها در مقابل دشمن بن دندان مسلح مردانه ایستاد و مقاومت کرد.

موحد گفت: اما با نگاه به تاریخ ایران متوجه می شویم که بسیاری از شهرهای ایران از تاجیکستان گرفته تا ازبکستان و آذربایجان، پاکستان، بخش هایی از افغانستان، کوه های آرارات و… از کشور به وسیله دشمنان جدا شده است و این در حالی بود که سلاطین گذشته ایران از قاجار گرفته تا رضا شاه و پسرش فقط مناظره گر این اتفاقات بودند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) دیگر دستاورد مهم ایران را عبور از تحریمهای سخت، حضور در آب های بین المللی برای کشتیرانی، رسانید بنزین به کشورهای خاور دور و از جمله لبنان و … عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان این که با همه این احوالات باید مواظب آسیب هایی چون تحریف و فراموشی که دفاع مقدس را مورد تهدید قرار می دهد باشیم و بارها رهبر انقلاب به این مسئله اشاره کردند، بیان داشت: مسئولان فرهنگی باید نسبت به حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه ریزی و تلاش کنند.

موحد در ادامه با اشاره به جایگاه قم در عرصه فرهنگ و تامین محتوای انقلاب، اظهار داشت: قم خاستگاه انقلاب است و به همین دلیل کنگره ملی شهدای قم برای تولیدات فاخر فرهنگی چند ماهی به تاخیر خواهد افتاد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار