۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

دولت چه تصمیمی برای رتبه‌ بندی معلمان گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا ابلاغ کرد. رئیس جمهور «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان » را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سا...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

رئیس جمهور «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان » را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد. ۱۶ اسفند شورای نگهبان لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را پس از ده سال تایید کرد. بر اساس این قانون، معلمان در ۵ رتبه «آموزشیار معلم»، «مربی معلم»، «استادیار معلم»، «دانشیار معلم» و «استاد معلم» رتبه‌بندی می‌شوند. یکی از نکات مهمی که در این مصوبه نهایی شده این است که میزان دریافت حقوق هر شخص با خود شخص سنجیده می‌شود، یعنی درصدهای افزایش هر فرد با حقوق خود فرد است که این موضوع به عدالت نزدیک‌تر است عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص آخرین طرح رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد. رتبه بندی معلمان به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار