۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ پلمب مطب در مسعودیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک پزشکی جعلی ، خدمات دندانپزشکی ارائه می داد. سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریاف...

دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ پلمب مطب در مسعودیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک پزشکی جعلی ، خدمات دندانپزشکی ارائه می داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی در حوالی محله مسعودیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد متهم با اجاره مطب با مهر و شماره نظام پزشکی جعلی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان می کند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله با هماهنگی قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر در حوالی مسعودیه اعزام و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت افزود: متهم پس از دستگیری با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی و مطب مذکور پلمب شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار