۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

دعوت زائری برای مشارکت در کار فرهنگی: به گویش «#گلستان» بپیوندید

دعوت زائری برای مشارکت در کار فرهنگی: به گویش «#گلستان» بپیوندید حجت الاسلام محمدرضا زائری در فضای مجازی از مخاطبانش خواست تا پایان ماه مبارک رمضان متن ثابت و مشترک بخشی از دیباچه گلستان را انتخاب و اجرا کنند. به گزارش خبرنگار کتاب و ادبی...

دعوت زائری برای مشارکت در کار فرهنگی:  به گویش «#گلستان» بپیوندید

دعوت زائری برای مشارکت در کار فرهنگی: به گویش «#گلستان» بپیوندید

حجت الاسلام محمدرضا زائری در فضای مجازی از مخاطبانش خواست تا پایان ماه مبارک رمضان متن ثابت و مشترک بخشی از دیباچه گلستان را انتخاب و اجرا کنند.

دعوت زائری برای مشارکت در کار فرهنگی:  به گویش «#گلستان» بپیوندید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا زائری از فعالان حوزه فرهنگی در صفحه مجازی خود نوشت: وسط احساس تکلیف همه برای ریاست جمهوری و شورای شهر، تلاش کردم برای ترویج فرهنگ و ادبیات کهن ایران قدمی بردارم و نمی‌خواستم خودم مستقیما وارد شوم و لذا با نهادهای رسمی صحبت کردم که آنها کاری کنند و هر کدام جوابی دادند.

برای همین خودم با دست خالی و بضاعت محدود شروع کردم و خوشبختانه با همراهی دوستان کار پیش رفت و بخش عمده مبلغ جایزه هم تامین شد.

وی با مخاطب قراردادن همراهانش در فضای مجازی نوشت: از شما هم خواهش می‌کنم برای روز اول اردیبهشت که روز بزرگداشت سعدی است هر کاری می‌توانید بکنید.

برای مرحله اول مسابقه که متن ثابت و مشترک بخشی از دیباچه گلستان است تا پایان ماه مبارک رمضان وقت دارید و برای مرحله دوم در جشن چله تموز (اول تیر) که بلندترین روز سال و جشن تیرگان است می‌توانید متن انتخابی خود از گلستان را اجرا کنید (بعدا اعلام می‌شود).
برای همراهی در مسابقه گلستان خوانی لطفا ویدئوی خود یا فرزندان تان را در صفحه خود منتشر کنید. (فقط همین عبارات آغازین دیباچه گلستان را بخوانید)

شرکت شما در مسابقه فقط برای بردن جایزه نیست، بلکه با انتشار ویدئو به سهم خود قدمی مؤثر برای ترویج گلستان و حفظ این باروی فرهنگی و تمدنی برداشته‌اید. لطفا بعد از انتشار ویدئو در صفحه خودتان حتما هشتگ #جایزه_گلستان را بزنید و بعد صفحه من را تگ و منشن کنید.

برندگان در پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهند شد. فعلا میزان جوایز به ترتیب برای نفر اول، سه میلیون تومان، نفر دوم، دو میلیون تومان و نفر سوم، یک میلیون تومان است. در صورتی که رقم و میزان جوایز افزایش پیدا کند اعلام خواهد شد.

* ملاک‌های ارزیابی:
١ـ قرائت صحیح و حفظ
٢ـ خلاقیت و ابتکار در اجرا
٣ـ میزان دیده شدن ویدئو

انتهای پیام/

فارس

مطالب مرتبط