۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

در همکاری‌های نزدیک دیدیم که شهید بهشتی انصافا شخصیت برجسته‌ای‌ست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران ایشان و به مناسبت روز قوه قضائیه، صبح امروز (سه‌شنبه) رئیس و مسئولان دست...

نماز رهبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران ایشان و به مناسبت روز قوه قضائیه، صبح امروز (سه‌شنبه) رئیس و مسئولان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای و مدیران دستگاه قضایی صبح امروز (سه‌شنبه) به مناسبت روز قوه قضائیه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، در این دیدار بیان کردند: یاد شهید عزیز مرحوم آیت‌اللّه بهشتی را رضوان‌اللّه تعالی علیه گرامی میدارم. همچنین همه‌ی شهدایی که با ایشان شهید شدند و همچنین همه‌ی شهدای قوه‌ی قضائیه.

ایشان افزود: شهید بهشتی رضوان‌اللّه علیه حقاً و انصافاً شخصیت برجسته‌ای بود. این سالهایی که از پیش از پیروزی انقلاب، از وقتی ایشان از خارج آمد تا وقت شهادتش ما با ایشان همکاریهای نزدیک و مستمر داشتیم، حقاً و انصافاً انسان میدید که ایشان یک شخصیت برجسته است.  در مجموعه‌هایی هم که با هم کار میکردیم همین جور بود. در شورای انقلاب جمع، مرحوم آیت‌اللّه طالقانی را به ریاست شورای انقلاب انتخاب کردند، ولیکن همان جمع متفقاً معتقد بودند که ایشان یک نائب رئیسی لازم دارد و آن نائب رئیس، آقای بهشتی است و ایشان را انتخاب کردند. اداره‌ی شورای انقلاب به عهده‌ی مرحوم آقای بهشتی بود حتی در زمان حیات مرحوم آقای طالقانی.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار