۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

انواع روش افزایش فالوور اینستاگرام ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در این آموزش چندین روش را برای موفقیت در جذب فالوور و فروش را معرفی کنیم.هر یک از روش ها می تواند به شما بسیار کمک کند و اگر تمام روش ها را باهم انجام دهید ، قطعا احتمال ...

انواع روش افزایش فالوور اینستاگرام ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در این آموزش چندین روش را برای موفقیت در جذب فالوور و فروش را معرفی کنیم.هر یک از روش ها می تواند به شما بسیار کمک کند و اگر تمام روش ها را باهم انجام دهید ، قطعا احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد.
ارزش این مقاله بالای ۴ میلیون تومان است! زیرا تمام روش ها از پکیج های افزایش فالوور که به فروش می رسند الگو گرفته شده است که به طور خلاصه تمام محتویات این پکیج ها را به شما توضیح خواهیم داد.

۱-قالب / کاور پست

اگر خیلی وقت است که در اینستاگرام فعالیت دارید ، اگر کاور پست ندارید ، بهتر است دست نگه دارید و ابتدا برای مطلب خود ، کاور پست تهیه کنید.شما با ورود به صفحه <<< قالب پست اینستاگرام >>>، میتوانید به صورت رایگان قالبی برای پیج خود انتخاب کنید.
قالب پست بسیار در جذب اعتماد مشتریان موثر است.کاور داشتن به معنای حرفه ای بودن محتوا یا تیم فروش شما می باشد و نزد مشتریان و کاربران پیج خود ، بسیار با اعتبار خواهید شد!

۲- کاور استوری

کاور استوری مانند پست استوری است که تمام استوری های خود را با یک استایل خاص منتشر کنید.اعلامیه ها و خبر ها را حتما با استفاده از کاور اختصاصی پیج خود منتشر کنید.
*دسته بندی محصولات یا موضوعات پیج در هایلایت
اگر پیج فروشگاهی دارید ، هر پست یا محصول را استوری کنید و هر استوری را در هایلایت مخصوص خود قرار دهید.

۳- ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

تا حالا شده که نام محصولی را در گوگل جستجو کنید و پیج های اینستاگرامی را به شما نشان دهد؟بسیار فالوور آور میتواند باشد وقتی که پیج شما در گوگل هم نمایش داده شود.اگر نمیدانید چگونه پیج خود را در گوگل ثبت کنید ، حتما از صفحه ثبت پیج اینستاگرام در گوگل دیدن کنید.

۴- خود را مقابل دوربین نشان دهید
اگر خجالت را کنار بگذارید و خود را مقابل دوربین قرار دهید و درباره محصولات خود توضیح دهید.بسیار تاثیر مثبتی در جلب اعتماد مشتری خواهد داشت.

۵- پست زمان بندی شده منتشر کنید
سعی کنید هر روز مثلا در ساعت ۲ ظهر پست جدید منتشر کنید و روز های بعد هم در همین زمان(زمان انتخابی خودتان) پست های بعدی را منتشر کنید.اینکار باعث افزایش اعتبار شما در اینستاگرام خواهد شد.اگر یک روز محتوا و محصولی را ندارید ، در ساعت ۲ یک پست را آپدیت کنید(به عنوان مثال قیمت را آپدیت کنید) و پست را استوری کنید و کاربران را از آپدیت قیمت محصول مطلع سازید.

۶- هشتگ صحیح و مرتبط استفاده کنید
گاهی خبری از شخصی به عنوان مثال تتلو در اینستاگرام بسیار ترند می شود و با جستجو نام تتلو ، هشتگ تتلو را به شما نشان می دهد که پست هایی که از این هشتگ استفاده می کنند ، بسیار بازدید دریافت می کنند.

اما اگر شما یک گوشی را برای فروش گذاشته باشید و از هشتگ تتلو و هشتگ گوشی ، یا فقط از هشتگ تتلو به تنهایی استفاده کنید.در هیچ یک از هشتگ ها نشان داده نخواهید شد ! زیرا این ترفند از سال ۲۰۲۰ منقضی شده است و با ورود هوش مصنوعی اینستاگرام ، دیگر پست های نامرتبط به هشتگ را نشان نمی دهد.
دلیل اینکه یک عکس را آپلود می کنید و چندین ثانیه طول می کشد تا منتشر شود ، کندی سرعت اینترنت نیست ، بلکه آن عکس توسط هوش مصنوعی اینستاگرام آنالیز و سپس منتشر می شود.

اگر عکس خون و خون ریزی آپلود کنید ، توسط هوش مصنوعی اینستاگرام تشخیص داده می شود و یک صفحه روی عکس شما با هشدار اینکه ممکن است این عکس محتوای خشونت آمیز داشته باشد ، به کاربر هشدار می دهد.

۷- خرید فالوور
آسان ترین راه و هزینه بر ترین راه ، خرید فالوور اینستاگرام است که به راحتی فالوور های اینستاگرام خود را میتوانید افزایش دهید. خرید فالوور یک نوع فالوور نیست که بتوان مشخص کرد که برای سایت ضرر دارد یا خیر. خرید فالووری مانند فالوور فیک قطعا ضرری ندارد و حتی سودی ندارد.
اما اگر قصد دارید با افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود اقدام به جذب تبلیغات کنید ، خرید فالوور فیک هم می تواند به شما کمک کند.اما باید بدانید که بعد از فالوور فیک نیاز به خرید بازدید و لایک خواهید داشت تا تعداد فالوور های خود را واقعی و فعال نشان دهید تا مشتریان برای تبلیغات اقدام کنند.

۸- به کامنت های جدید و قدیمی حتی با ایموجی پاسخ دهید

به مشتری و کاربران خود احترام بگذارید و اگر از پست شما تشکر کرده اند ، از آنها با ایموجی قلب و..خلاصه و سریع تشکر کنید!
این موضوع نشانه فعالیت بالای پیج شما بوده و نام پیج شما تا چندین روز در بخش اعلانات کاربر نشان داده میشود و همچنین باعث ورود پست به اکسپلور اینستاگرام خواهد شد.

۹- ارسال کامنت در پست افراد مشهور و خرید لایک برای کامنت
اگر کامنتی در یک پست ارسال کنید و کامنت شما لایک دریافت کند ، باعث می شود که کامنت شما بالاتر از دیگر کامنت ها نشان داده شود و افراد بیشتری آن کامنت را مشاهده کنند.حال اگر یک شخص معروف پستی را منتشر کرد ، سریعا در پست آن شخص کامنت بگذارید و با خرید لایک اینستاگرام برای کامنت خود میتوانید پیام تبلیغاتی خود را به بسیاری از فالوور های آن شخص معروف نشان دهید.

۱۰- پیج جدید بسازید و نام های مشابه به برند رقیب خود را برای پیج انتخاب کنید
یک پیج اینستاگرام فیک بسازید و نام پیج را اگر نام برند رقیب شما digigama است ، شما برندی با نام digigana انتخاب کنید و اگر رقیب شما کیف و کفش می فروشد ، در پیجی که مشابه رقیب خود ساخته اید، بهترین محصولات خود را که بهترین قیمت نسبت به رقیب شما دارد را منتشر کنید و در کپشن(توضیحات) محصول ، آیدی پیج اصلی خود را بنویسید تا برای خرید به پیج اصلی شما مراجعه کنند.

۱۱- از هشتگ های فینگلیش استفاده کنید
بسیاری از کاربران اگر به دنبال کفش پاشنه بلند باشند ، گاهی ممکن است کلمه کفش را به صورت فینگلیش kafsh در اینستاگرام جستجو کنند و اگر شما هشتگی با این کلمه ایجاد کرده باشید ، در نتایج شانس بیشتری نسبت به هشتگ فارسی آن خواهید داشت.

۱۲- آرشیو محصولاتی که دیگر موجود نیستند.
اگر محصولی از پیج شما موجودی آن تمام شده است ، نیازی نیست آن پست را حذف کنید.با انتخاب ۳ نقطه بالای پست و انتخاب گزینه ارشیو ( Archives ) پست را موقتا از دید کاربران پنهان کنید.این کار لطمه ای به اعتبار پیج شما نخواهد زد و قطعا نشان دهنده احترام به وقت کاربران و مشتریان است.

۱۳- قیمت هر محصول حتما ذکر شود.
ممکن است پیش خود بگویید که هر محصول ممکن است قیمت آن بعد از مدتی بیشتر و یا کمتر شود.اما بهترین و خوشایند ترین کاری که می توانید برای مشتریان خود کنید ، این است که به وقت آن ها احترام بگذارید و حتما قیمت محصولات را درج کنید .اما در پست تاریخ قیمت را هم مقابل قیمت بنویسید و در کپشن ذکر کنید که قیمت برای این تاریخ است و ممکن است و بهتر است برای باخبر شدن از قیمت جدید تماس بگیرند.

۱۴- شماره تماس منزل یا محل در بیو و کپشن هر پست قرار دهید.
وجود شماره همراه در پیج می تواند به اعتبار پیج کمک کند ، اما شماره رسمی و محل بسیار بیشتر در جلب اعتماد مشتریان تاثیر دارد.چرا که کاربر با استعلام شماره منزل یا فروشگاه می تواند از اعتبار پیج مطمئن شود.

بیش از ده ها روش جذاب دیگر برای جذب فالوور را از صفحه ترفند های افزایش فالوور اینستاگرام ۲۰۲۲ منتشر شده از طرف وبسایت شیراز سوشال ، به صورت رایگان مشاهده کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط