۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

در انتظار جذب حردانی و سیلوای جدید در استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در انتظار جذب حردانی و سیلوای جدید در استقلال. مقایسه دو پنجره نقل و انتقالاتى آبى‌ها در طول یک سال گذشته نشان مى‌دهد این باشگاه در زمستان ۱۴۰۰ عملکرد موفق‌ترى نسبت به زمستان ۱۴۰۱ داشته و در نهایت ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در انتظار جذب حردانی و سیلوای جدید در استقلال. مقایسه دو پنجره نقل و انتقالاتى آبى‌ها در طول یک سال گذشته نشان مى‌دهد این باشگاه در زمستان ۱۴۰۰ عملکرد موفق‌ترى نسبت به زمستان ۱۴۰۱ داشته و در نهایت با تامین خواسته‌هاى فرهاد مجیدى سرمربى وقت موفق به کسب عنوان قهرمانى شد.

استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته طبق خواسته مجیدى سه بازیکن در پست‌هاى موردنیاز به خدمت گرفت. حردانى در دفاع راست از فولاد به استقلال پیوست تا به مهره ثابت و تاثیرگذار مجیدى در نیم فصل دوم مبدل شود. سیلواى برزیلى از لیگ عربستان راهى استقلال شد که یکى از بهترین خریدهاى خارجى بود و همچنان از عناصر تاثیرگذار خط دفاعى این تیم محسوب مى‌شود.

استقلالى‌ها همچنین با درخواست فرهاد مجیدى در نیم فصل ۱۴۰۰ آمانوف را در پست هافبک طراح به خدمت گرفتند که بازیکن موردتوجه سرمربى آبى‌ها بود، اما در این فصل ساپینتو اعتقادى به این بازیکن ندارد.

در نهایت با توجه به جدایى سیاوش یزدانى از جمع بازیکنان استقلال مى‌توان انتظار داشت در این پنجره نقل و انتقالاتى یک بازیکن جدید به جمع آبى‌پوشان اضافه شود. درحالى‌که در پنجره قبلى نیم فصل استقلال ۳ بازیکن در پست‌هاى موردنظر به خدمت گرفت و در نهایت به عنوان قهرمانى رسید. البته که هنوز خبر جدیدی درباره بازیکن مد نظر کادرفنی استقلال منتشر نشده و باید دید وعده علی فتح‌الله‌زاده برای حضور یک بازیکن بزرگ چه زمانی محقق خواهد شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط