۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

در آستانه نبرد بزرگ بایرن – منچستریونایتد؛ هری کین خوشحال است!/ شیاطین ‌سرخ؛ هر روز بدتر از دیروز!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،هری کین ممکن است روز چهارشنبه لحظه‌ای به این فکر کند که اگر به منچستریونایتد می‌پیوست اوضاعش چطور می‌شد. سپس به سرعت از ستاره‌های خوش‌شانسی خود تشکر می‌کند که چنین اتفاقی نیافتاد. شیاطین سرخ مشتاق...

در آستانه نبرد بزرگ بایرن – منچستریونایتد؛ هری کین خوشحال است!/ شیاطین ‌سرخ؛ هر روز بدتر از دیروز!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،هری کین ممکن است روز چهارشنبه لحظه‌ای به این فکر کند که اگر به منچستریونایتد می‌پیوست اوضاعش چطور می‌شد. سپس به سرعت از ستاره‌های خوش‌شانسی خود تشکر می‌کند که چنین اتفاقی نیافتاد.

شیاطین سرخ مشتاق جذب کاپیتان انگلیس بودند اما نمی‌خواستند قیمت ۱۰۰ میلیون پوندی دنیل لوی را بپردازند. آن زمان می‌گفتند که برترین گلزن تاتنهام از این انتقال بدش نمی‌آید. اما حالا که چند ماه گذشته به شدت خوشحال است که به جای منچستریونایتد به بایرن مونیخ آمده است. چهار گل در شروع فصل برای آلمانی‌ها، از جمله اولین گل در تساوی ۲-۲ با لورکوزن در روز جمعه، نشان می‌دهد که کین به خوبی در بایرن جا افتاده است.

مردان اریک تن‌هاخ برای بازی اول گروه A در این فصل لیگ قهرمانان به آلیانتس آرنا می‌آیند. و با وجود اینکه ۲۰۰ میلیون پوند برای تقویت تیم در این تابستان هزینه کردند اما اوضاع تا اینجای کار برایشان خوب پیش نرفته است.

یک جام کارابائو و حضور در بین ۴ تیم برتر لیگ شروع خوبی برای تن‌هاخ بود، با این حال الگویی که قبلاً در مورد لوئی فان‌خال و ژوزه مورینیو دیده بودیم در حال شکل‌گیری است. پس از بازگشت به لیگ قهرمانان، تابستان طبق برنامه پیش نرفت و آنها برای پیش افتادن دست و پا می‌زنند.

روز شنبه، تن‌هاخ برای اولین بار در ۱۴ ماه مربیگری خود مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت. او همچنان معتقد است که خریدهای بزرگش مانند راسموس هویلون و میسون مانت خوب عمل خواهند کرد. هافبک جدید سفیان امرابط مصدوم است و آنتونی و جیدون سانچو در حال حاضر به دلایل انضباطی بخشی از تیم نیستند.

کاسمیرو که اوایل خیلی خوب عمل می‌کرد در این فصل نتوانست موفق باشد. لیساندرو مارتینس هم به دلیل مصدومیت فصل قبلش شرایط خوبی ندارد. تنها ۶ امتیاز در پنج بازی اول آنها بدترین شروع باشگاه از زمان اولین دوره حضور فان‌خال در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ است. سکوهای اولدترافورد از اواسط بازی‌ها خالی می‌شوند و به نظر می‌رسد فصل به شدت دشواری در پیش روی شیاطین سرخ است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط