۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون سریع و فوری

دریافت فوری وام 30 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون سریع و فوری و شرایط آن را در خبر اندیشه معاصر بخوانید.

دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون سریع و فوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دریافت فوری وام ۳۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون سریع و فوری و شرایط آن را در خبر اندیشه معاصر بخوانید.

پرسنل شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از مشتریان بانک توسعه تعاون محسوب می‌شوند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «همیار» این مجموعه استفاده کنند. این تسهیلات در رده وام‌های خرد بوده و سقف آن ۳۰ میلیون تومان است.

افرادی که در یکی از شرکت‌ها و مجموعه‌های مشتری بانک توسعه تعاون مشغول به کار هستند و به دریافت تسهیلات همیار تمایل دارند، باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات نیز به خواب سپرده احتیاج دارد و مدت زمان ایجاد میانگین برای امکان درخواست این وام دو ماه اعلام شده است.

دوره بازپرداخت نیز طبق مدت زمان خواب سپرده و میانگین حساب ایجاد شده معین خواهد شد و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد. سود این تسهیلات تا ۱۵ درصد اعلام شده و لازم به ذکر است که افراد به منظور دریافت این وام باید از ارگان یا مجموعه طرف قرارداد بانک توسعه تعاون معرفی نامه داشته باشند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. کل سود تسهیلات به ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

برخی از اهداف تشکیل بانک توسعه تعاون
بانک توسعه تعاون با هدف تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی، نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و …. فعالیت خود را آغاز کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : رده

مطالب مرتبط