۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

دریافت فیش حقوقی معلمان شاغل سریع و فوری

نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان شاغل را در ادامه بخوانید.

فیش حقوقی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان شاغل را در ادامه بخوانید. فرهنگیان شاغل نیز جهت برخورداری از خدمات سایت فیش حقوقی فرهنگیان نیاز به طی فرآیند ورود به سایت داشته و بایستی به انجام این کار بپردازند. در این فرآیند فرد ابتدا نشانی سایت وزارت آموزش و پرورش را به نشانی my.medu.ir در مرورگر گوگل وارد کرده تا به صفحه اصلی این بستر اینترنتی منتقل گردد.

معلم در ادامه به صفحه ورود سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شده و بایستی در فرم ورود ابتدا نقش فرهنگی را تعیین کرده و سپس کد ملی، رمز عبور را به همراه کد امنیتی درج کرده و برروی گزینه ورد ضربه بزند.

فرهنگیان شاغل بدین صورت فرآیند ورود به پورتال وزارت آموزش و پرورش را طی کرده و موفق به انجام این کار خواهند شد. ورود صحیح اطلاعات در این رویه یکی از موارد الزامی بوده که بایستی مورد توجه قرار گیرد. این عملیات نیاز به اینترنت داشته و انجام آن تنها به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. نحوه مشاهده فیش حقوقی از سامانه دریافت با کد پرسنلی و همچنین شیوه گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی از موارد مبهم برای افراد بوده که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

 

فرهنگیان شاغل به پورتال آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir بروند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط