۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی با ورود به سامانه صندوق بازنشستگی / دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از طریق سایت صندوق بازنشستان کشوری برای فرهنگیان عزیز مهیا شده است. ما در اندیشه معاصر برای شما بازنشستگان عزیز سامانه و سایت صندوق بازنشستگی برای دریافت حکم ...

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از طریق سایت صندوق بازنشستان کشوری برای فرهنگیان عزیز مهیا شده است. ما در اندیشه معاصر برای شما بازنشستگان عزیز سامانه و سایت صندوق بازنشستگی برای دریافت حکم کارگزینی و فیش حقوقی را آورده ایم. بازنشستگان برای دریافت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و فیش حقوقی می تونند به سایت صندوق بازنشستگی مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از طریق سایت صندوق بازنشستان کشوری برای فرهنگیان عزیز مهیا شده است. بازنشستگان برای دریافت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و فیش حقوقی می تونند به سایت صندوق بازنشستگی مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند

فرهنگیان بازنشسته برای دریافت حکم کارگزینی می بایست روش دیگری را انجام دهند. کلیه بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir حکم کارگزینی خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند. همچنین بازنشستگان فرهنگی می توانند با بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان، اقدام به افزایش حقوق خود در حکم کارگزینی نمایند. به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir ذکر شده است.

ابتدا به سایت صندوق بازنشتگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شوید و پس از ورود به سایت اصلی صندوق بازنشستگی کشوری، بر روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیک» کلیک نمایید.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه کافیست که شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات، حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته در سایت قابل مشاهده می باشد. فرهنگیانی که اقدام به بارگذاری مدارک رتبه بندی در سایت مربوطه نموده اند ولی اضافه حقوقی در حکم آن ها در نظر گرفته نشده و یا از رتبه بندی خود ناراضی هستند، می توانند با ثبت اعتراض برای رتبه بندی، اقدام به پیگیری وضعیت خود نمایند.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار