۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

اجتماعی

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته| ساده ترین راه دانلود حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

برای دریافت حکم کارگزینی وارد چه سایتی باید بشویم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان و افراد بازنشسته فرهنگی در راستای اطلاع رسانی بیشتر در خصوص دریافت و دانلود حکم کارگزینی برای هریک از فرهنگیان شاغل و بازنشسته ایجاد شده است برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

سامانه دریافت حکم کارگزینی my.medu.ir و cspf.ir

کلیه شاغلان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی می توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سامانه دریافت حکم کارگزینی my.medu.ir فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نموده و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت نمایند. تفاوتی که بین نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و شاغلین وجود دارد، سامانه متفاوت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد که در ادامه به توضیح سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir پرداخته شده است.

فرهنگیان

فرهنگیان

در سال های گذشته شاغلین آموزش و پرورش می توانستند با ورود به سایت medu.ir اقدام به دریافت حکم کارگزینی نمایند اما در سال جاری دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس مای مدیو امکان پذیر می باشد. تمامی شاغلین آموزش و پرورش می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در سامانه حکم کارگزینی my.medu.ir، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند که در ادامه لینک دسترسی مستقیم به این سامانه ارائه شده است.

آموزش و پرورش به منظور دسترسی آسان تر، حکم کارگزینی بازنشستگان فرهنگی را در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir قرار می دهد که در ادامه به منظور راهنمایی متقاضیان، لینک مستقیم ورود به این سامانه ارائه شده است.

تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند. همچنین دسترسی به ثبت نام وام بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. سامانه cspf.ir، زیر نظر صندوق بازنشستگی کشور می باشد. لذا افرادی که قصد دریافت حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دارند، می بایست به سایت صندوق بازنشستگی کشور به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شده و از طریق این سامانه، اقدام به دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته کنند.

راهنمای ورود به سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان

در صورتی که قصد ورود به سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان برای اطلاع از میزان تغییرات حقوق پایه خود را دارید باید با توجه به اینکه شاغل و یا بازنشسته این نهاد هستید وارد سایت مربوطه شوید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده حکم خود را مشاهده و پرینت بگیرید. در ادامه نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و بازنشسته ارائه شده است.
افراد در ابتدا باید وارد سایت my.medu.ir شده و در قسمت مربوط به انتخاب نقش، گزینه فرهنگی را انتخاب و کدملی و رمز عبور خود ا وارد کنند.در ادامه پس از ورود به پنل کاربری خود، اقدام به دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۳ نمایند.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

اگر شما در گذشته جزو کارکنان و معلمان بازنشسته در اداره آموزش و پرورش بوده اید و تصمیم به دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته را دارید باید در ابتدا وارد سایت صندوق بازنشستگی کل کشور به نشانی cspf.ir شده و بعد از ورود به سایت با انتخاب گزینه دریافت حکم حقوق، اطلاعات لازم را وارد کرده و حکم کارگزینی بازنشستگان فرهنگی را دریافت کنید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۳ ارائه شده است

متقاضیان برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته باید وارد سایت بازنشستگان کشوری cspf.ir شده و بر روی گزینه ” درگاه خدمات الکترونیک کلیک کنند.
در ادامه باید ابتدا گزینه “حقوق ” و سپس ” دریافت حکم حقوقی ” را انتخاب نمایند.در آخر نیز برای ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۳ باید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند.
وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه آموزش های لازم به فرهنگیانی که در آموزش و پرورش فعالیت دارند، اقدام به راه اندازی سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان یا همان سایت ضمن خدمت فرهنگیان نموده است.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل my.medu.ir

در سال های گذشته شاغلین آموزش و پرورش می توانستند با ورود به سایت medu.ir اقدام به دریافت حکم کارگزینی نمایند اما در سال جاری دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس مای مدیو امکان پذیر می باشد. تمامی شاغلین آموزش و پرورش می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در سامانه حکم کارگزینی my.medu.ir، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند که در ادامه لینک دسترسی مستقیم به این سامانه ارائه شده است.
آموزش و پرورش به منظور دسترسی آسان تر، حکم کارگزینی بازنشستگان فرهنگی را در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir قرار می دهد که در ادامه به منظور راهنمایی متقاضیان، لینک مستقیم ورود به این سامانه ارائه شده است.تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی افراد بازنشسته، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند. همچنین دسترسی به ثبت نام وام بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. سامانه cspf.ir، زیر نظر صندوق بازنشستگی کشور می باشد. لذا افرادی که قصد دریافت حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دارند، می بایست به سایت صندوق بازنشستگی کشور به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شده و از طریق این سامانه، اقدام به دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته کنند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط