۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

درگیری ۲ راننده تریلی در جاده با چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان راسک از درگیری ۲راننده تریلی شهرکرد در محور راسک - سرباز بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی و قدیمی خبر داد.

درگیری ۲ راننده تریلی در جاده با چاقو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ محمدرضا خارکوهی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی و شایعه سازی مبنی بر راه بندان توسط سارقان و حمله به راننده تریلی بیان داشت: به هیچ عنوان خبر منتشر شده صحت ندارد و قویاً تکذیب می گردد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان راسک افزود: در ساعت سه و نیم بعد از ظهر روز چهارشنبه ۸ دی ماه،  ۲ راننده تریلی اهل شهرکرد به علت اختلافات خانوادگی قبلی در محور راسک – سرباز (روستای حیط گارگاه و نظرآباد) با یکدیگر درگیر شده که یکی از رانندگان باضربات چاقو راننده دیگر را از ناحیه دست و گردن مجروح می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان راسک گفت:با حضور مأموران انتظامی در محل وقوع درگیری و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد اختلافات خانوادگی این ۲راننده مربوط به سال ها قبل بوده و در این محور با یکدیگر روبرو و درگیر می شوند.

وی افزود: پس از انتقال راننده تریلی زخمی به بیمارستان جهت مداوا بین این ۲راننده صلح انجام و پس از رضایت طرفین خودروها رفع توقیف و پرونده سازش شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط