۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

درگیری خونین در یاسوج/ مرد قمه کش دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی کرم بازیان در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در بلوار معاد شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی به همراه مأموران یگان...

درگیری خونین در یاسوج/ مرد قمه کش دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی کرم بازیان در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در بلوار معاد شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی به همراه مأموران یگان امداد این فرماندهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که فردی با اسلحه سرد (قمه) شخص دیگری را از ناحیه سر و گردن به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

بازیان تصریح کرد: مأموران با حضور به موقع و سرعت عمل فرد ضارب را در صحنه نزاع شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه از ایشان نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمود و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد:

پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار