۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

دردسر جدی برای بیرانوند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ هافبک تیم هوادار و گلر پرسپولیس پس از سوت پایان مسابقه در ورزشگاه دستگردی اکباتان بر ای دقایقی با هم صحبت کردند. هوادار نتوانست در ورزشگاه دستگردی اکباتان دردسر زیادی برای پرسپو...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ هافبک تیم هوادار و گلر پرسپولیس پس از سوت پایان مسابقه در ورزشگاه دستگردی اکباتان بر ای دقایقی با هم صحبت کردند.

هوادار نتوانست در ورزشگاه دستگردی اکباتان دردسر زیادی برای پرسپولیس ایجاد کند و شاگردان یحیی گل‌محمدی به لطف دو گلی که تا پیش از رسیدن بازی به دقیقه ۱۰ زدند، این مسابقه را درنهایت با پیروزی ۳ بر ۱ پشت سر گذاشتند و به دیدار استقلال در فینال رفتند.

اما از دقیقه ۶۱ تا ۷۲ که عیسی آل کثیر گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند، بازی برای پرسپولیس سخت و نفس گیر شد. در دقیقه ۶۱ بود که بابک مرادی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر دنبال می‌شد، اختلاف را به حداقل رساند.

بیرانوند

نکته جالب توجه درباره این گل مصاحبه بابک مرادی پس از پایان مسابقه بود، که در میکسدزون خبر در جمع خبرنگاران اعلام کرد، به بیرانوند در بین دو نیمه گفته که به او گل می‌‍زند. مرادی بازیکن سابق استقلال پس از ورود به زمین با اولین لمس توپ خود دروازه بیرانوند را باز کرد.

پس از پایان مسابقه هم مرادی و بیرانوند برای ثانیه‌هایی با هم گفتگو کردند؛ گفتگویی که احتمالا به گفتگوی آنها در بین دو نیمه و گلزنی مرادی در دقیقه ۶۱ با ضربه پنالتی مربوط بوده است.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط