۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

دردسر بزرگ استقلال برای پرداخت آپشن‌های زمان آجورلو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دردسر بزرگ استقلال برای پرداخت آپشن‌های زمان آجورلو. در برنامه فوتبال برتر از آپشن‌های قرارداد یزدانی و شهباززاده رونمایی شد و البته اصل ماجرای کاوه رضایی هم لو رفت. طبق بررسی‌های صورت گرفته قراردا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دردسر بزرگ استقلال برای پرداخت آپشن‌های زمان آجورلو. در برنامه فوتبال برتر از آپشن‌های قرارداد یزدانی و شهباززاده رونمایی شد و البته اصل ماجرای کاوه رضایی هم لو رفت. طبق بررسی‌های صورت گرفته قرارداد اکثر بازیکنان اصلی استقلال آپشن‌هایی دارد که به طور طبیعی باعث بالا رفتن مبلغ قرارداد می شود و حالا مسئولان باشگاه برای اجرایی کردن این آپشن‌ها مشکل دارند.در این مورد شنیدیم اقداماتی انجام شده که این آپشن‌ها اجرایی نشود یا کمتر اجرایی شود. البته احتمالا اصل دعوا به پایان فصل و موقع تسویه حساب‌ها موکول می شود اما در آن زمان هر کس مدیر عامل استقلال باشد،کار بسیار سختی برای راضی کردن بازیکنان دارد. حالا چه فتح الله زاده بماند و چه یک مدیرعامل جدید بیاید.

در قرارداد بیشتر بازیکنان استقلال آپشن حق مسکن و رضایت مدیرعامل دیده می شود که بهرحال در نوع خود عجیب است و باید دید بر چه اساسی این اقدام صورت گرفته است اما بهرحال باشگاه استقلال برای پرداخت پول بازیکنان با مشکلات زیادی مواجه است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار