۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

درخواست رسمی به باشگاه استقلال برای انتقال ستاره آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،درخواست رسمی به باشگاه استقلال برای انتقال ستاره آبی پوشان.  مس کرمان به دنبال جذب هافبک نیمکت‌نشین ازبکستانی استقلال است و در این راستا طی نامه رسمی خواهان این بازیکن شده است. عز...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،درخواست رسمی به باشگاه استقلال برای انتقال ستاره آبی پوشان.  مس کرمان به دنبال جذب هافبک نیمکت‌نشین ازبکستانی استقلال است و در این راستا طی نامه رسمی خواهان این بازیکن شده است.

عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال که در این فصل فرصتی از سوی ریکاردو ساپینتو برای حضور در ترکیب به دست نیاورده و گفته می‌شود در لیست خروج این باشگاه قرار دارد، با درخواست باشگاه کرمانی مواجه شده است.
در این زمینه گفته می‌شود با توجه به قرارداد این بازیکن و مبلغی که به صورت ارزی باید برای فسخ قرارداد وی پرداخت شود، استقلال با چالش مواجه شده است. اکنون اما با پیشنهاد رسمی باشگاه مس کرمان باید دید، طرفین به چه توافقی خواهند رسید و آیا آمانوف نیم فصل دوم را در جمع نارنجی‌پوشان و تیم مس کرمان تحت هدایت فرزاد حسین‌خانی پشت سر خواهد گذاشت یا خیر. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار