۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

درخواست از آبی ‌ها: به بیرانوند احترام بگذارید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حواشی خوشحالی عجیب علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس در دربی برگشت لیگ برتر که منجر به ایجاد تنش در بین تماشاگران استقلال شد، تا فینال جام حذفی ادامه داشته و علاوه بر هواداران این تیم، ریکاردو...

غافلگیری ویژه درویش برای پرسپولیس ها/۱۰ درصد دادیم انشاء الله ۱۰ درصد دیگر هم قبل از بازی با النصر می دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حواشی خوشحالی عجیب علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس در دربی برگشت لیگ برتر که منجر به ایجاد تنش در بین تماشاگران استقلال شد، تا فینال جام حذفی ادامه داشته و علاوه بر هواداران این تیم، ریکاردو ساپینتو نیز در نشست خبری دیروز به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد شادی گلر حریف را از یاد نبرده‌اند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، قبل از شروع دربی ۱۰۱ درباره خوشحالی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی ۱۰۰ و واکنش تماشاگران و سرمربی استقلال به این موضوع گفت: بیرانوند فردای همان روز از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و همیشه نیز به خوش‌اخلاقی و خوش‌خُلقی شهرت دارد.

او ادامه داد: هواداران استقلال نیز باید بدانند او برازنده‌ترین دروازه‌بان آسیا و یک سرمایه ملی است که همیشه باید بدانیم به این سرمایه‌ها احترام بگذاریم؛ چه این سرمایه استقلال، پرسپولیس یا سپاهان باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باید به صرف ایرانی بودن احترام گذاشت. شاید برخی تماشاگرنماها این کار را کنند، چون هوادار واقعی فوتبال به سرمایه ملی بی‌احترامی نمی‌کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار