۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

درخشش دوباره بیرانوند: عجب عکس ‌العملی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، از همان ۲۴ ساعت قبل از بازی و نشست خبری سرمربی استقلال بود که علیرضا بیرانوند تبدیل به مهم ترین نام دربی ۱۰۱ شد. حرکت این دروازه بان باتجربه بعد از دربی اردیبهشت ماه و پس از پیروزی قرمزپوشان، اصل...

می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم / بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب این ملی پوش ایرانی و لژیونر اروپایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، از همان ۲۴ ساعت قبل از بازی و نشست خبری سرمربی استقلال بود که علیرضا بیرانوند تبدیل به مهم ترین نام دربی ۱۰۱ شد. حرکت این دروازه بان باتجربه بعد از دربی اردیبهشت ماه و پس از پیروزی قرمزپوشان، اصلا به مذاق هواداران و اعضای باشگاه استقلال خوش نیامد و حتی کادر فنی و بازیکنان این تیم علنا تاکید داشتند به دنبال انتقام از علیرضا بیرانوند و پرسپولیس هستند.

از همان بدو ورود این سنگربان به میدان برای گرم کردن بود که هواداران استقلال به بدترین شکل ممکن از علیرضا بیرانوند استقبال کرده و هر چه دم دست داشتند سمت او پرتاب کردند. حتی در ادامه نیز بازیکنان استقلال تمایلی به دست دادن به بیرو نشان ندادند. اما علیرغم این شروغ دشوار، علیرضا بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه ۵۰ بوده است.

او در نیمه اول و قبل از تک گل پرسپولیس، به زیبایی ضربه محکم و تماشایی ارسلان مطهری را مهار کرده و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که مهدی قایدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این بار نیز علیرضا بیرانوند به شکل فوق العاده ای دروازه پرسپولیس را نجات داد. اگر قرمزپوشان با همین نتیجه به برتری رسیده و قهرمان جام حذفی شوند، بی تردید علیرضا بیرانوند نقش مهمی در این موفقیت بزرگ خواهد داشت.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار