۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

دربی صدم | جدیدترین اخبار دربی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ از خرید بلیط دربی تا ساعت و داور و غایبان استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۰ + فیلم

دربی صدم | جدیدترین اخبار دربی 1 اردیبهشت 1402 از خرید بلیط دربی تا ساعت و داور و غایبان استقلال و پرسپولیس در دربی 100 + فیلم

مزایده استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازی دربی ۱۰۰ کی است؟ سوالی است که بیساری از علاقمندان به باری پرپسولیس در جستجوی آن هستند. در ادامه جدیدترین اخبار مربوط به دربی ۱۴۰۲ در اندیشه معاصر به نمایش آورده شده است. امروز شاهدیم علاوه برتماشای بازی زیبا و حیرت انگیز استقلال پرسپولیس مردم عزیز ایران از سراسر کشور به ویژه تهرانی های عزیز تمایل به حضور در ورزشگاه آزادی را دارند. برای خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ لازم است به سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی مراجعه کنید. براساس اعلام بازی در اندیشه معاصر، باتوجه به اینکه بازی پرسپولیس استقلال به عنوان بازی دربی یا شهرآورد صدم تهران و پایتخت در روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶  برگزار می گردد لازم است تماشاگران عزیز ایرانی برای ثبت نام و حضور در وزشگاه آزادی از طریق سایت خرید بلیت دربی ۱۴۰۲ به نشانی https://footballeticket.ir/ اقدام کنند. سایت اندیشه معاصر برای شما همراهان عزیز در ادامه سامانه بلیط فروشی لیگ برتر، قیمت بلیط ورزشگاه آزادی و قیمت بلیط در بلیط ۱۴۰۲ را آوده است. فروش بلیت دربی ۱۴۰۲ از طریق سامانه رسمی فروش بلیط مقدور است و برای حضور در دربی استقلال پرسپولیس ۱۴۰۲ لازم است به سایت خرید بلیت اینترنتی مراجعه کنید. لازم به ذکر است مراقب کلاهبرداران و سایت های جعلی باشید. کلاهبرداران در کمین شما هستند تا از فرصت دربی به خالی کردن حساب شما بپردازند. قیمت بلیت دربی ۱۴۰۲ به قیمت ۱۵۰ هزارتومان بر اساس نرخ مصوب است. با ما در ادامه همراه باشید با جدیدترین اخبار دربی ۱۴۰۲.


خرید بلیط دربی ۳ اردیبهشت

خرید بلیط دربی از سامانه بلیط‌فروشی فدراسیون فوتبال یا همان فوتبال‌تیکت امکان‌پذیر است. هواداران پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای تماشای صدمین شهرآورد پایتخت از همین سامانه اقدام کنند که البته هنوز تاریخ دقیقی درباره زمان شروع بلیط‌فروشی از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. خریداران بلیط دربی باید قبل از هرچیزی در سامانه بلیط‌فروشی فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنند. در قدم اول موقع ثبت‌نام باید اطلاعات فردی را وارد کرد و بعد از طی کردن همه مراحل و موقع رفتن به ورزشگاه داشتن کارت ملی الزامی است.

خرید بلیط دربی ۳ اردیبهشت

خرید بلیط دربی ۳ اردیبهشت

چون از زمانی که گیت‌های ورودی در ورزشگاه آزادی مستقر شدند، وارد شدن تماشاگران فقط با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر است. این را هم باید اضافه کنیم که گیت‌های ورودی ورزشگاه آزادی فقط مجوز عبور به بلیط معتبر برای همان موقعیت را می‌دهند. یعنی اگر در خرید بلیط دربی جایی مثل پشت دروازه را رزرو کردید، نمی‌توانید از ورودی جایگاه VIP وارد ورزشگاه شوید. می‌ماند نکته آخر که البته کسانی که تاحالا حداقل یکبار به ورزشگاه رفتند احتمالا درجریان آن هستند. موقع رفتن به ورزشگاه ورود کیف دستی و هر چیزی که قابلیت پرتاب شدن را داشته باشد، ممنوع است.


سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی

سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی به نشانی و آدرس https://footballeticket.ir/ است. علاقمندان به تماشای دربی می توانند با مراجعه به سایت بلیط فروشی ورزشگاه آزادی به نشانی https://footballeticket.ir/ جهت خرید بلیط اقدام کنند. علاقمندان به خرید بلیت دربی جهت حضور در استادیوم آزادی و تماشای فوتبال تیم مورد علاقه خود می توانند بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه و تا نیم ساعت اول شروع بازی ( در صورت دارا بودن ظرفیت خالی ورزشگاه ) وارد سایت footballeticket.ir شده و اقدام به خرید بلیت فوتبال کنند. در ادامه راهنمای ورود به سایت فوتبال تیکت ارائه شده است.


احتمال حضور بانوان در دربی

حمید سجادی گفت: تا آخر وقت امروز مشخص می‌شود که بانوان در بازی دربی می‌توانند حضور پیدا کنند یا خیر؟ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز پایان مهلتی بود که باید پول استراماچونی پرداخت می‌شد آن طور که سخنگوی باشگاه استقلال و مدیران باشگاه به ما اعلام کردند و خودم هم مدارک را دیدم ما تا ۲۰ اردیبهشت فرصت داریم که با AFC مذاکره کنیم و اسناد و مدارکمان را ارئه دهیم.

وی افزود: چیزی که مدیران باشگاه استقلال به بنده اعلام کرده اند هنوز استقلال از آسیا حذف نشده است.ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و تا آخر وقت امروز مشخص می‌شود که بانوان در بازی دربی می‌توانند حضور پیدا کنند یا خیر؟ طبق آخرین اقداماتی که انجام شد مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال

سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال به نشانی footballeticket است در ادامه در اندییشه معاصر راهنمای ثبت نام در سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال و خرید بلیط دربی از سایت بلیط فروشی ورزشگاه آزادی را برای شما همراهان عزیز فوتبالی آورده ایم.

مان طور که گفته شده برای ورود به سامانه فروش بلیط الکترونیکی ثبت نام در این سامانه لازم است. علاقمندان به خرید بلیت فوتبال دربی و حضور در ورزشگاه با ثبت نام در این سامانه می توانند کارت عضویت دریافت کنند و فرایند خرید بلیت خود را زودتر انجام دهند. حال در ادامه این مقاله راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال ارائه شده است.

  • برای ثبت نام در سامانه خرید بلیت ابتدا وارد سایت footballeticket.ir شده و بر روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه ” کلیک کنید.
  • در ادامه اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  • در ادامه وارد صفحه ای می شوید که باید بر روی گزینه ویرایش اطلاعات کاربری کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی باید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  • پس از ثبت‌ نام و قبل از خرید بلیط لازم است درخواست کارت عضویت نمایید. البته دریافت کارت عضویت اجباری نیست و از طریق کارت ملی نیز امکان تهیه بلیط برای علاقمندان وجود دارد، اما قیمت بلیط با کارت ملی متفاوت است.
  • شما پس از ثبت نام باید خرید کارت انجام دهید. این کارت ها به صورت دائمی صادر می شود و نام، نام خانوادگی، کد ملی و عکس شما ( به صورت اختیاری ) بر روی آن ها چاپ خواهد شد.
  • سپس بر روی دکمه درخواست کارت کلیک کنید، تا اطلاعات هویتی شما که بر روی کارت چاپ شود و به صورت عکس و متن نمایش داده شود. در ادامه نحوه تحویل کارت از شما سوال می شود و متناسب با انتخاب هر کدام از گزینه ها اطلاعات آدرس و هزینه مربوطه نمایش داده می شود.
  • پس از تایید اطلاعات توسط شما و کلیک بر روی دکمه تایید به درگاه بانک مربوطه راهنمایی خواهید شد و می توانید هزینه کارت را از طریق پرداخت اینترنتی با کارت های شبکه شتاب پرداخت نمایید.
  • پس از انجام فرآیند بانکی دوباره به سامانه ارجاع داده می‏ شوید. در صورتیکه فرآیند بانکی موفق باشد صفحه موفق آمیز بودن پرداخت نمایش داده می شود.
  • معمولا بین یک تا سه هفته پس از ثبت درخواست، کارت شما صادر خواهد شد. هرکارت دارای یک شماره ۱۶ رقمی یکتا می باشد که بلیت ها بر اساس این شماره ثبت می شوند.
  • بعد از تحویل کارت هم باید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده با کلیک بر روی “حساب کاربری” از منوی “مدیریت کارت عضویت” گزینه فعال سازی کارت (PUK) را انتخاب کنید و در ادامه PUK کارت خود را که در پاکت ارسال کارت موجود است، وارد کنید. در صورت صحیح بودن کد، پیغام “کارت شما با موفقیت فعال شد” به کاربر نمایش داده می ‏شود.

نحوه خرید بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال footballeticket.ir

علاقمندان جهت خرید بلیت مسابقه فوتبال باید وارد سایت footballeticket.ir شده و پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات هویتی باید گزینه ” خرید بلیط” را انتخاب نمایند. در ادامه با انتخاب نام و یا پرچم تیم مورد نظر خود می توانند فرایند خرید بلیت از سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال را انجام دهند.

پس در ابتدا وارد سایت footballeticket.ir شده و بر روی گزینه خرید بلیت کلیک کنید.

در ادامه مسابقاتی که بلیط فروشی آنها فعال شده است به شما نشان داده می شود که باید بر روی نام یا پرچم تیم مورد نظر خود کلیک کنید.

سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی

سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی

در صفحه بعدی موقعیت های ورزشگاه نمایش داده می شود. با کلیک بر روی موقعیت مورد نظر می توانید به اطلاعاتی از قبیل: نام موقعیت، قیمت بلیط با کارت عضویت و کارت ملی و همچنین تعداد بلیط باقی مانده برای فروش در این موقعیت دسترسی داشته و سپس بر روی دکمه خرید بلیت کلیک کنید تا به صفحه انتخاب تعداد بلیط راهنمایی شوید.

در صورتی که در سامانه ثبت نام نکرده باشید در این مرحله وارد صفحه ثبت نام سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال می شوید در صوریت که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده باشید اطلاعات بازی، موقعیت و جایگاه انتخابی در بالای صفحه نمایش داده می شود که می توانید تعداد بلیط مورد نظر را انتخاب کرده و بلیط های خود را رزرو کنید.

در ادامه شما ۱۵ دقیقه فرصت دارید شماره ۱۶ رقمی کارت عضویت (درج شده بر روی کارت عضویت) و یا شماره‌ ملی خود وارد کنید و پرداخت خود را از طریق درگاه بانکی تکمیل نمایید.

بلیط های رزرو شده در پایین صفحه نمایش داده می شود شما می توانید با زدن ضربدر آنها را حذف کنید، برای تکمیل فرآیند بر روی دکمه مربوطه کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات راهنمایی شوید.

پس از انجام فرآیند بانکی دوباره به سامانه ارجاع داده می‏ شوید. درصورت موفق بودن فرایند بانکی کد رهگیری بلیط های خریداری شده نمایش داده می شود.


از تعیین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس تا انتخاب داور دربی


نحوه خرید بلیط دربی

سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد. البته هنوز زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا مشخص نیست، اما با شروع بلیط‌فروشی، کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند. در این مرحله اول باید خود بازی را انتخاب کرد. سپس نوبت به انتخاب تیم و جایگاه می‌رسد.

خرید بلیط دربی ۳ اردیبهشت

بعد از اینکه صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید، نوبت پرداخت وجه خواهد بود. حالا اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود.

از طرفی اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید. آنوقت بعد از پاسخ دادن به چند سوال امنیتی، رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود. فدراسیون فوتبال از زمانی که بلیط‌فروشی بازی‌های لیگ برتر به‌شکل اینترنتی انجام می‌شود از تماشاگران درخواست کرده که موقع رفتن به ورزشگاه روی صندلی خودشان مستقر شوند. با این حال در سال‌های گذشته هنوز این موضوع به‌شکل کامل اجرایی نشده و اگر همان موقع سوت شروع بازی هم به ورزشگاه برسید، احتمال اینکه یک نفر دیگر روی صندلی شما نشسته باشد، وجود دارد.


قیمت بلیط دربی چقدر است؟

قیمت بلیط دربی پرسپولیس و استقلال را قرار است تیم میزبان تعیین کند. این قانون چند سالی است که در بازی‌های لیگ برتر اجرا می‌شود و حالا سهیل مهدی به‌عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با یادآوری این موضوع تعیین قیمت بلیط دربی پیش‌رو را به عهده باشگاه پرسپولیس گذاشته است. همانطور که فعلا زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا اعلام نشده، خبری هم از قیمت‌های رسمی نیست، اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جایگاه vip می‌خواهد از هر هوادار یک میلیون تومان دریافت کند.

در همین خبر‌ها که الان سروشکل شایعه دارد و قیمت‌ها رسمی نیستند، گفته می‌شود قیمت بلیط دربی برای صندلی‌هایی که روبروی جایگاه vip قرار دارند، ۲۵۰ هزار تومان و قیمت بلیط دربی برای صندلی‌های پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود. دربی قبلی را در آذر امسال بدون حضور تماشاگران تجربه کردیم، اما اگر به دربی ۹۸ که تقریبا یک سال پیش برگزار شد فلش‌بک بزنیم، متوجه جهش پنج برابری قیمت بلیط جایگاه یا همان VIP می‌شویم. قیمت بلیط روبروی جایگاه از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان رسیده و بلیط‌های پشت دروازه را به‌جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان می‌فروشند.


ساعت دربی پایتخت تغییر کرد / زمان بازی دربی

بازی دربی بازی استقلال پرسپولیس روز یکشنبه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

در حالی که پیش از این قرار بود بازی دربی ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود اما حالا با تصمیم نهادهای ذی ربط، این بازی یک ساعت و نیم زودتر به انجام می‌رسد.

به این ترتیب شهرآورد پایتخت ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد تا به نوعی امکان تماشای دو بازی دیگر لیگ برتر از طرفداران فوتبال گرفته شود.

سازمان لیگ هنوز در مورد احتمال افزایش ظرفیت ورزشگاه آزادی برای این دربی واکنشی نداشته است.


گل وریا غفوری در دربی ۸۶


رکورد ویژه پرسپولیس در دربی

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در وقت‌های قانونی دربی به ۱۲ مسابقه اخیر بازمی‌گردد که پرسپولیس شکستی را متحمل نشده است‌.

 پرسپولیس و استقلال در حالی از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که نتیجه این بازی تا حدود زیادی تکلیف تیم قهرمان را مشخص می‌کند.

در حال حاضر استقلال با ۵۵ امتیاز در صدرجدول قرار دارد و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز در رده سوم است.

قرمزهای پایتخت در ۱۲ بازی اخیر در وقت‌های قانونی در دربی شکست نخوردند و آمار خوبی از خود به جای گذاشتند. آخرین برد استقلال در دربی لیگ برتر، به اسفند ۹۶ برمی‌گردد که وریا غفوری تک‌گل آبی‌ها را به ثمر رساند.


داور دربی ۱۰۰ انتخاب شد

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را روز یکشنبه هفته آینده(سوم اردیبهشت)،پیام حیدری با کمک های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت خواهند کرد.

همچنین،سید وحید کاظمی داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور ذخیره این بازی خواهند بود.

ضمن اینکه،مسعود مرادی هم به عنوان ناظر داوری و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر ویژه داوری شهرآورد معرفی شدند.

این در حالی است که سایر داوران بازی های لیگ برتر هم معرفی شدند.


️گیم پلی استقلال و پرسپولیس به مناسبت دربی ۱۰۰ام


ساعت دربی ۱۰۰ تغییر کرد

زمان دو مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.

به تشخیص نهادی ذی صلاح ساعت دو مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر تغییر کرد:

یکشنبه ۳ اردیبهشت

پرسپولیس- استقلال به جای ساعت ۱۷:۳۰ در ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی  آغاز می شود.

هوادار تهران – گل گهرسیرجان به جای ساعت ۱۵ در ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس تهران آغاز خواهد شد. 


بازی پرسپولیس و استقلال دربی ۳ اردیبهشت


گزارشگر دربی صدم پرسپولیس و استقلال در ۳ اردیبهشت کیست؟

گزارشگر بازی دربی شماره ۱۰۰ چه کسی است؟

تا بدین لحظه هنوز گزارشگر قطعی بازی دربی استقلال و پرسپولیس تهران در روز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص نشده است ولی براساس شنیده‌ها محمدرضا احمدی احتملا گزارشگر شهرآورد شماره ۱۰۰ تهران باشد.

بیوگرافی محمدرضا احمدی

محمدرضا احمدی (زادهٔ ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران) گزارشگر فوتبال و مجری تلویزیونی اهل ایران است.

او اجرای برنامه پخش مسابقه فوتبال برتر از شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی را بر عهده دارد وی دارای مدرک کارشناسی حسابداری است و اکنون در رشتهٔ مدیریت ورزشی تحصیل می‌کند.

احمدی در سال ۱۳۷۸ برای گزارشگری در تلویزیون تست داد که رد شد و گفتند بسیار جوان است و زود است؛ پس از آن در سال ۱۳۸۲ وارد رادیو شد و به گزارشگری پرداخت‌.

وی با گزارش‌های متعدد در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ جایگاه خود را به عنوان گزارشگر فوتبال تثبیت کرد.

احمدی با گزارش بازی‌های مهم جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله بازی برزیل – آلمان که بازی تاریخی بود

ایران – نیجریه و همچنین در جام جهانی قطر گزارشگر بازی ایران و انگلیس بود که شکست سنگین ایران (شش بر دو)در این بازی رقم خورد.

بیشترین گزارش را در شبکه سه در این تورنمنت انجام داد. او پس از آن مجری برنامه‌های آقای گزارشگر و به اضافه فوتبال بود.

وی از سال ۱۳۹۳ مجری مراسم‌های سازمان لیگ فوتبال ایران (قرعه‌کشی لیگ برتر و مراسم انتخاب بهترین‌ها) بوده‌است.


ترکیب احتمالی پرسپولیس با استقلال تهران دربی صد هفته ۲۷ لیگ برتر

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس پیش از دربی ۱۰۰

بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای دربی شماره ۱۰۰ آماده می‌شوند.

سیامک نعمتی و محمد عمری ۲ بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در دیدار با مس کرمان غایب بودند و این شائبه به وجود آمده بود که شاید بازی با استقلال را از دست بدهند.

وضعیت این دو بازیکن اما به گونه ای است که می‌توانند پرسپولیس را در این دیدار حساس همراهی کنند و مشکلی برای بازی ندارند.

با رفع مصدومیت، نعمتی و عمری در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهند بود و قادر خواهند بود در دربی شماره ۱۰۰ به زمین بروند.


ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس تهران دربی صد هفته ۲۷ لیگ برتر

 استقلال روز یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در بازی گذشته با ۶ گل تیم ساکت الهامی را در هم کوبید.

البته در این دیدار دو بازیکن استقلال (سیلوا و یامگا) غایب بودند، اما عملکرد درخشان بازیکنان این تیم سرمربی آبی‌ها را به شناخت ترکیب تیمش در دربی پایتخت مجاب کرد.

ساپینتو تصمیم دارد در بازی با پرسپولیس از سید حسین حسینی، عارغ غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند (که مشکلی از نظر مصدومیت ندارد) سعید مهری، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی را به میدان بفرستد.


استقلال به وزارت اقتصاد رسید، پرسپولیس به وزارت ورزش

باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است. روز گذشته محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قرار شد با تدابیر، مالکیت دو باشگاه پایتخت به دو وزارتخانه برسد.


استوری ناراحت کننده یحیی گل‌محمدی پیش از دربی

روز یکشنبه قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی صدم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته و یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را برگزار کنند.

در آستانه این دیدار حساس، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس استوری ناراحت کننده‌ای منتشر کرده است. او با اشاره به مرگ مهرداد اولادی که در جوانی درگذشت، یاد او را گرامی داشت. اولادی در زمره بازیکنانی بود که پیراهن هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را به تن کرد. او در استوری خود نوشت: مهرداد عزیز روحت شاد


غایب استقلال برابر پرسپولیس مشخص شد+ زمان دربی

تیم فوتبال استقلال عصر روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه و از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

آبی پوشان تهرانی برای این دیدار علیرضا رضایی دروازه بان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و این بازیکن باید دیدار تیمش را از روی سکوها تماشا کند.

استقلال تنها همین یک غایب را خواهد داشت و تمامی بازیکنان این تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند تا روز یکشنبه مقابل پرسپولیس به میدان بروند.


پیشنهاد جدید برای ستاره پرسپولیس در آستانه دربی

ابتدای فصل بود که باشگاه چاوز پرتغال برای جذب مهدی عبدی ستاره گلزن پرسولیس پیشنهادی به این بازیکن ارائه داد اما به خاطر قرارداد عبدی با پرسپولیس و اینکه باشگاه پرتغالی نمی‌خواست مبلغی را بابت رضایت‌نامه در سال اول بدهد، این انتقال منتفی شد.

در ادامه هم مهدی عبدی با افت شدیدی روبرو شد و حتی جایگاهش را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. بعد از این در هفته‌های اخیر عبدی دوباره به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد و هم برای این تیم گلزنی کرد و هم در بردها و گل‌های پرسپولیس تاثیر فراوانی داشت تا دوباره سر زبان‌ها بیافتد.

در همین خصوص شنیده می‌شود باشگاه چاوز دوباره برای جذب مهدی عبدی اقدام کرده و اینبار می‌خواهد این مهاجم را جذب کند تا پای یک ایرانی دیگر در لیگ برتر پرتغال باز شود. حالا باید دید اینبار مهدی عبدی به این تیم پرتغالی می‌رود یا سال آینده را هم در پرسپولیس بازی می‌کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار