۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

داور دربی ۱۰۲ تقریبا مشخص شد؛ یکی از این ۷ نفر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،در این خصوص خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در گفت و گوی جمعه شب خود با برنامه شب‌های فوتبالی اعلام کرد چون استقلال و پرسپولیس روز شنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقه دارند ا...

اخبار استقلال | شکایت رسمی آبی پوشان از سرخ پوشان ایرانی / تعهد کتبی پرسپولیس جبران برخوردهای نامناسب با استقلال !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،در این خصوص خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در گفت و گوی جمعه شب خود با برنامه شب‌های فوتبالی اعلام کرد چون استقلال و پرسپولیس روز شنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقه دارند اعلام گزینه‌های قضاوت دربی در این زمان کار درستی نیست.

با این حال افشاریان در مصاحبه خود تایید کرد که با بازگشت داوران بین المللی ایران از سفر عربستان یکی از آنها سوت قضاوت دربی را در دست می‌گیرد. موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، حسن اکرمی، مرتضی منصوریان و امیر عرب براقی ۷ داور حاضر در لیست الیت ایران هستند که با یکدیگر برای قضاوت در مسابقه پرسپولیس و استقلال رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام رئیس کمیته داوران عصر روز شنبه جلسه‌ای ویژه درباره انتخاب داور دربی ۱۰۲ برگزار می‌شود و نام فرد منتخب روز یکشنبه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط