۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

دانشگاه علوم پزشکی قم در رشته های پزشکی و پرستاری استخدام می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر، مهدی رضاپور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجوزهای لازم برای استخدام ۴۵ نفر در رشته‌های پزشک عمومی و پرستاری به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی قم دریافت شد. وی بیا...

استخدام / حسابدار و مسئول مالی در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر، مهدی رضاپور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجوزهای لازم برای استخدام ۴۵ نفر در رشته‌های پزشک عمومی و پرستاری به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی قم دریافت شد.

وی بیان داشت: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند تا ۱۵ مهرماه امسال برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط آزمون و ثبت نام به سایت muq.ac.ir/ZGmm مراجعه کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: داوطلبان دارای شرایط پس از کسب امتیاز لازم و قبولی در آزمون وارد مرحله مصاحبه علمی می‌شوند و در ادامه مراحل جذب منتخبان در دانشگاه دنبال می‌شود.

رضاپور با بیان اینکه این استخدام در جهت اجرای برنامه سلامت خانواده در استان قم است افزود: جذب پزشک خانواده شامل متخصصین داخلی، اطفال، اعصاب و روان، متخصص پزشکی اجتماعی، متخصص پزشکی خانواده، پزشک عمومی دوره دیده MPH ، پزشک عمومی است.

وی ابراز داشت: در بخش مراقب سلامت نیز از فارغ التحصیل رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری‌ها، پرستاری پذیرش می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: در حوزه مراقب سلامت ماما نیز فارغ التحصیل رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مامایی امکان شرکت در آزمون استخدام این مرحله را دارند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط