۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خیال راحت ساپینتو با بازگشت بهترین گلزن استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خیال راحت ساپینتو با بازگشت بهترین گلزن استقلال.بازیکنان استقلال که خود را برای دیدار حساس روز پنج شنبه برابر مس کرمان آماده می کنند، امروز نیز تمرینات خود را در کمپ مرحوم ناصر حجازی از سر گرفتند ک...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خیال راحت ساپینتو با بازگشت بهترین گلزن استقلال.بازیکنان استقلال که خود را برای دیدار حساس روز پنج شنبه برابر مس کرمان آماده می کنند، امروز نیز تمرینات خود را در کمپ مرحوم ناصر حجازی از سر گرفتند که شاید مهمترین اتفاق امروز، بازگشت بهترین گلزن این فصل آبی‌ها به تمرینات بود.

محمد محبی که طی نخستین فصل حضورش در استقلال توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد و با پنج گل زده بهترین گلزن تیم ساپینتو است، در دیدار برابر ملوان دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

محبی که گل دوم تیمش را در آن بازی به ثمر رسانده بود، در یک صحنه و پس از شوتی که روانه دروازه ملوان کرد، روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد تا رضا میرزایی در دقیقه ۵۰ جانشین این بازیکن شده و آسیب دیدگی وینگر بوشهری باعث نگرانی هواداران و کادرفنی استقلال شود.

این بازیکن که با پنج گل زده در رده دوم مشترک برترین گلزنان لیگ قرار دارد، در تمرین روز گذشته استقلال غایب بود و برای انجام کارهای درمانی، زیر نظر کادرپزشکی قرار گرفت تا میزبان آسیب دیدگی او مشخص شود.

در نهایت مشخص شد که آسیب دیدگی محبی جدی نیست و او امروز با بازگشت به تمرینات، خیال استقلالی ها را بابت حضور در دیدار برابر مس کرمان راحت کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار