۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱+ فیلم / نتیجه آنلاین پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳،خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱+ فیلم / نتیجه آنلاین پرسپولیس.تیم فوتبال پرسپولیس در تبریز موفق شد تیم تراکتور را در آخرین ثانیه‌ها شکست دهد. خلاصه بازی تراکتور ۲ &...

اخبار پرسپولیس | اخراج 2 مدافع پرسپولیس در بازی با تراکتور / اخراج مدافع پرسپولیس تو رختکن با کارت قرمز!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳،خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱+ فیلم / نتیجه آنلاین پرسپولیس.تیم فوتبال پرسپولیس در تبریز موفق شد تیم تراکتور را در آخرین ثانیه‌ها شکست دهد.

خلاصه بازی تراکتور ۲ – ۳ پرسپولیس

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند. این بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

با وجود موقعیت‌هایی که تراکتور به دست آورد، اما پرسپولیس دو بار موفق شد دروازه این تیم را با گل‌های محمد عمری و مهدی ترابی باز کند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با برد راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم خمز تیم تراکتور را هجومی به زمین فرستاد و سیستم تیمش را تهاجمی کرد. محمد عباس‌زاده بازیکن تعویضی تراکتور در دقیقه ۶۷ با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد. در دقیقه ۸۴ هم محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در آخرین ثانیه‌های بازی هنانوف دروازه تیم تراکتور را در یک رفت و برگشت باز کرد تا پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بازی باشد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار