۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خفه کردن زن تهرانی با روسری‌اش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی آقا کارخانه، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در سال ۸۷ با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل زن ۷۵ ساله در اسلامشهر، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی...

خفه کردن زن تهرانی با روسری‌اش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی آقا کارخانه، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در سال ۸۷ با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل زن ۷۵ ساله در اسلامشهر، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات اولیه، مشخص شد مقتول به وسیله روسری که به دور گردنش پیچیده شده بود، به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

او تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل؛ تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه محل اختفای قاتل شناسایی شد و متهم ۴۲ ساله در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ کارخانه خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته، متهم انگیزه قتل را سرقت اموال اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار