۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

خط و نشان عجیب و غریب یحیی برای بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم یک روز پیش از بازی با هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در جمع بازیکنان گفت: همه شما باعث افتخار ما و هواداران هستید. از زحمات و سختی ه...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم یک روز پیش از بازی با هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در جمع بازیکنان گفت: همه شما باعث افتخار ما و هواداران هستید. از زحمات و سختی هایی که در یک فصل کشیدید تشکر می کنم چون تسلیم نشدید و تا آخرین لحظه جنگیدید و مزدش را گرفتید.

وی افزود: هواداران را شاد کردید. کارتان قیمت ندارد و ارزشمند است. انگیزه برای زندگی کردن مردم ایجاد کردید که کار کمی نیست. کار بزرگی کردید. به تک تک شما افتخار می کنم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: تک تک اعضای تیم و باشگاه زحمت کشیدند و از آنها تشکر می کنم. ان شاءالله پایان بهتری داشته باشیم. پای یک جام دیگر در میان است. شُل نشوید و فکر نکنید جام دوم را نگرفتید، مهم نیست. اینطور فکر نکنید. محکم و قویتر از قبل جلو بروید. کار ما تمام نشده است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار