۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خط هوایی مستقیم به تل‌آویو افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ریاض مزور، وزیر صنعت و تجارت مراکش بعد از امضای توافقنامه با اورنا باربیفای، وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این توافقنامه تقویت همکاری اقتصادی و تجاری مثل بخش صنعت غذایی، دارو، کشاور...

خط هوایی مستقیم به تل‌آویو افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ریاض مزور، وزیر صنعت و تجارت مراکش بعد از امضای توافقنامه با اورنا باربیفای، وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این توافقنامه تقویت همکاری اقتصادی و تجاری مثل بخش صنعت غذایی، دارو، کشاورزی و صنعت خودروها و هواپیمایی است.

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما به دنبال برگزاری کمیته سرمایه گذاری و تجارت به صورت سالانه میان دو طرف هستیم. هدف از این توافق نامه ایجاد مناطق صنعتی میان دو طرف است.

همچنین نادیه فتاح العلوی، وزیر اقتصاد و دارایی مراکش مذاکراتی را با وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی برای تقویت روابط اقتصادی و مالی برگزار کرد.

وی پیشرفت حاصله در مکانیزم همکاری اقتصادی میان دو طرف براساس توافق عادی سازی روابط که سال ۲۰۲۰ امضا شد را ستود و بر اهمیت توافق نامه‌هایی که مذاکرات درباره آن صورت می‌گیرد به ویژه در زمینه سرمایه گذاری و همکاری گمرکی تاکید کرد.

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نیز تحول مستمر در روابط مراکش و اسرائیل را ستود و بر تلاش برای ایجاد اصول شراکت استراتژیک با مراکش تاکید کرد.

در این راستا خبرگزاری مراکش اعلام کرد خطوط سلطنتی مراکش خط هوایی جدیدی را از کازابلانکا به تل‌آویو در ۱۳ مارس در راستای اقدامات مربوط به عادی سازی میان دو طرف افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط