۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

خطر بزرگ دم در خانه پرسپولیس| پرسپولیس به خطر افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این احتمالا تنها مورد اتهامی به باشگاه پرسپولیس از سوی کارگروه نظارتی است که البته تا حدی مورد قبول مسئولان این باشگاه نیز قرار دارد. اما نکته مهم این است که پرسپولیس فصل گذشته قرارداد دو ساله با...

ارتش سرخ آسیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این احتمالا تنها مورد اتهامی به باشگاه پرسپولیس از سوی کارگروه نظارتی است که البته تا حدی مورد قبول مسئولان این باشگاه نیز قرار دارد. اما نکته مهم این است که پرسپولیس فصل گذشته قرارداد دو ساله با گولسیانی امضا کرد و پرداخت مالیات این بازیکن نیز از فصل پیش برعهده سرخپوشان بوده است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد در این خصوص دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند و نگرانی خاصی از بابت محکومیت در این باره ندارد. سرخپوشان تصور می‌کنند طرح تنها یک ایراد بر قراردادهای پرسپولیس، موضوعی است که نشان می‌دهد آنها در موضوع سقف قرارداد، دستمزد بر پایه ریال و عدم پرداختی به کارگزار بازیکن، تاییدیه سازمان لیگ را گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد موضوع هوادار متمول نیز برای این باشگاه دردسرساز نشده یا حداقل در مقطع کنونی ایراد خاصی بر آن وارد نیست.

به هر حال باید دید باشگاه پرسپولیس با موضوع مالیات گولسیانی چه می‌کند اما نکته مهم این است که به زعم این باشگاه، حتی در صورت اضافه شدن رقم مالیات به سقف بودجه پرسپولیس، همچنان این باشگاه زیر سقف قرار دارد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط