۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

خشک شدن مرد بیچاره در دستشویی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده پلیس البرز گفت: در پی اعلام برق گرفتگی یکی از شهروندان، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه اعزام شدن...

خشک شدن مرد بیچاره در دستشویی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده پلیس البرز گفت: در پی اعلام برق گرفتگی یکی از شهروندان، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد این شهروند در منزل مسکونی خود مشغول تعمیر فن  حمام  بوده که به دلیل بی احتیاطی دچار برق گرفتگی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بلافاصله فرد مذکور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما علی رغم تلاش پزشکان، وی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ جنتی خاطر نشان با اشاره به وقوع حوادث مشابهی از این دست بیان داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای حفظ جان خود، هرگونه تعمیر وسایل برقی را به متخصص و تعمیرکار مخصوص سپرده و به هیچ عنوان نسبت به تعمیر این تجهیزات اقدام نکنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار