۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

اجتماعی

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی از جانبو

چگونه بازنشستگان میتوانند از فروشگاه ها خرید کنند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دولت برای بازنشستگان افداماتی در نظر گرفته است تا بتواند کمی از مشکلات آن ها را حل کند . بازنشستگان میتوانند از فروشگاه های اطراف خود به صورت قسطی خرید کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

فروش اقساطی برای بازنشستگان

بازنشستگان محترم تامین اجتماعی، شما می‌توانید با ثبت‌نام در طرح فروش اقساطی فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو، به صورت اقساط دو ماهه مبلغ خرید خود از فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو را پرداخت نمایید. در این میان سوال افراد این است که نحوه استفاده از سایت مربوطه چگونه بوده و نام نویسی در آن به چه صورت می باشد. آشنایی با شرایط و نحوه تهیه خدمات به شکل اقساطی بسیار مفید بوده و همچنین کسب اطلاعات در خصوص نحوه مشاهده مراکز ارائه دهنده خدمات اهمیت دارد.

بازنشستگان

بازنشستگان

پیش از ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- سامانه خرید اعتباری/اقساطی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه و شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز ایجاد گردیده است.

۲- ثبت نام به صورت کاملا آنلاین و رایگان می‌باشد.

۳- در این پروژه زیر‌ساخت خرید اقساطی بر بستر موبایل توسط رایتل ارائه شده و کسر اقساط توسط بانک رفاه انجام می‌گیرد.

۴- تنها در صورتی که بازنشستگان محترم از فروشگاه های طرف قرارداد خرید نمایند، کسر اقساط آن انجام خواهد شد و در صورت عدم خرید هیچ وجهی از حساب کسر نخواهد شد.

۵- تنها بازنشستگانی که حقوق ایشان توسط بانک رفاه واریز می‌گردد، می‌توانند عضو باشگاه مشتریان شده و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

۶- بلافاصله پس از ثبت نام، بازنشستگان محترم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه ثبت نام شده در کلیه فروشگاه‌های طرف قرار داد بصورت اعتباری و اقساطی خرید فرمایند.

آیا برای ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری است؟ بدون نیاز به هر‌گونه مراجعه حضوری، بصورت آنلاین و رایگان در سایت club.tamin.ir ثبت‌نام کنید. شما می توانید بلافاصله پس از ثبت‌نام در انتهای فرآیند ثبت‌نام و همچنین در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه خود را مشاهده فرمایید.

فروشگاه های طرف قرارداد کدامند؟ شما می‌توانید بلافاصله پس از تایید ثبت‌نام، به هریک از فروشگاه های طرف قرارداد مراجعه کرده و به صورت اعتباری و اقساطی خرید فرمایید. لیست فروشگاه های طرف قرارداد، با کلیک بر روی مراکز طرف قرارداد در منو سایت قابل دسترس می باشد.

برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد به چه مدارکی نیاز داریم؟ برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد، کافیست تنها شماره همراهی که با آن ثبت نام کرده اید را به همراه داشته و رمز یکبار مصرفی را که هنگام خرید برای شما ارسال می شود به فروشگاه اعلام فرمایید.

چگونه از اقساط باقیمانده و یا اعتبار خود مطلع شویم؟ در پنل کاربری خود می توانید سوابق و جزئیات خرید، سررسید اقساط، گزارشات مالی و مانده اعتبار خود را مشاهده فرمایید.

معرفی سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی club.tamin.ir

در خصوص معرفی سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی club.tamin.ir باید توضیح داد که این سایت با هدف ارائه خدمات مربوط به تهیه کالاهای قسطی توسط سازمان تامین اجتماعی، رایتل و بانک رفاه راه اندازی شده و تنها به بازنشستگان خدمت رسانی می کند. مستمری بگیران واجد شرایط ثبت نام پس از نام نویسی الکترونیکی در سامانه می توانند برای خرید از مراکز فروش طرف قرارداد اقدام کرده و مایحتاج خود را تهیه نمایند.

سایت ثبت نام خرید قسطی مستمری بگیران برای آن دسته از بازنشستگان در دسترس بوده که از بانک رفاه حقوق گرفته و ماهانه دریافتی معینی خواهند داشت. این افراد پس از نام نویسی در سایت مربوطه و خرید از فروشگاه ها می توانند پیش پرداختی جهت کاهش کارمزد و کاهش مبلغ اقساط پرداخت کرده یا بدون هیچ گونه پیش پرداخت لوازم را دریافت نمایند. در نهایت بدهی ها هرماه از حقوق مستمری بگیران کسر گشته و حقوق پس از کسورات در حساب قرار گرفته و قابل برداشت می باشد.

از بخش های مختلف سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی می توان به ورود به حساب کاربری، ثبت نام، لیست فروشگاه ها، پشتیبانی و اخبار اشاره کرد. بازنشسته ها برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد پیش از هر اقدامی می بایست در سایت ثبت نام نموده و یک حساب کاربری منحصر بفرد برای خود داشته باشند.

فروشگاه هایی که تمایل به بستن قرارداد با سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی دارند، می توانند برای ثبت درخواست همکاری اقدام کرده و از بازنشستگان حمایت لازم را به عمل آورند. لازم به ذکر است که برخی از مراکز طرف قرارداد علاوه بر فروش اقساطی تخفیف های خاصی را نیز برای مستمری بگیران قائل می گردند.

شرایط خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی

شرایط خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی و استفاده از خدمات سایت ثبت نام ساده بوده و شامل موارد پیچیده و دور از دسترسی نمی باشد، به طور کلی افراد لازم است از شماره مستمری معینی برخوردار بوده و حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت کنند که در ادامه لیست کلیه شرایط مورد نیاز آورده شده است.

متقاضی ثبت نام در سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی club.tamin.ir باید بازنشسته باشد.

برخورداری از شماره مستمری جهت ثبت نام و ورود به حساب کاربری الزامی است.

افراد باید حقوق خود را از بانک رفاه دریافت نمایند.

شماره تلفن همراه استفاده شده برای ثبت نام می بایست به نام بازنشسته باشد.

امکان خرید اقساطی با واریز پیش پرداخت یا بدون نیاز به پیش پرداخت وجود دارد.

واریز نمودن پیش پرداخت باعث کاهش سود و مبلغ اقساط می گردد.

پس از خرید قسطی کالاها ماهانه مبلغ هر قسط از حقوق مستمری بگیر کسر می شود.

بازنشستگان پس از نام نویسی در سایت ثبت نام خرید قسطی تنها در صورتی از مزیت خرید اقساطی بهره مند می گردند که لوازم را از فروشگاه های طرف قرارداد تهیه کنند.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام در سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی افراد نیاز به شماره تلفن همراه دارند که شماره باید به نام بازنشسته دارای شماره مستمری باشد. شرکت رایتل به تهیه زیر ساخت های خرید اقساطی توسط موبایل کمک های شایانی نموده اما اجباری برای برخورداری از سیم کارت این شرکت جهت نام نویسی وجود نداشته و تنها شرط لازم این است که سیم کارت به نام بازنشسته ثبت شده باشد.

بازنشستگان می توانند از طریق سامانه خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی هزینه کالاهای مورد نیاز خود را در طی قسط های متعدد پرداخت کرده و هیچ گونه ضامنی برای این نوع از خرید معرفی ننمایند. مراکز طرف قرارداد با این سامانه متنوع بوده و غالبا شامل جانبو، هایپرمی و هفت می باشند اما فروشگاه های دیگری نیز با سایت مربوطه همکاری دارند که اسامی آن ها در بخش لیست مراکز موجود است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط