۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

خریداری بیش از ۷۵ هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار خرید گندم از نیمه اردیبهشت ماه در مناطق گرمسیری استان آغاز شده است، گفت : تاکنون ۲۵ هزار و ۸۳۰ تن گندم به صورت تضمینی با قیمت ه...

گندم کشاورزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار خرید گندم از نیمه اردیبهشت ماه در مناطق گرمسیری استان آغاز شده است، گفت : تاکنون ۲۵ هزار و ۸۳۰ تن گندم به صورت تضمینی با قیمت هر کیلوگرم ۵ هزار تومان از کشاورزان خریداری شده است.

او گفت : توسط کارخانجات ماکارونی سراسر کشور به صورت توافقی ۵۰ هزار و ۸۵۴ تن گندم با قیمت بالاتر از خرید تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ میلیارد تومان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی به حساب کشاورزان واریز شده است، افزود: ۱۰۰ درصد مطالبات کشاورزانی که تا ۱۷ خرداد گندم به این شرکت تحویل داده اند، پرداخت شده است.

ارویسی به کشاورزان افزود: هنگام مراجعه به مراکز خرید تضمینی حتما کارت ملی و شماره حساب فعال بانک کشاورزی به نام خود کشاورز همراه داشته باشند، تا در پرداخت مطالبات با مشکل رو به رو نشوند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به اینکه ۶۱ مرکز برای خرید تضمینی گندم کشاورزان در نظر گرفته شده، گفت: کار خرید گندم تا اواسط شهریور ماه در استان کرمانشاه ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط