۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خرید، تمدید و استعلام بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو پژو پارس(پرشیا) به صورت اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وقتی وارد صفحه خرید انواع بیمه‌نامه خودروی پژو پارس می‌شوید، با حداقل ۱۰ شرکت مواجه خواهید شد. هر کدام از شرکت‌ها هم دارای مزایا و شرایط مخصوص به خود هستند که این مسئله انتخاب را سخت خواهد کرد. نرخ...

خرید، تمدید و استعلام بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو پژو پارس(پرشیا) به صورت اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وقتی وارد صفحه خرید انواع بیمه‌نامه خودروی پژو پارس می‌شوید، با حداقل ۱۰ شرکت مواجه خواهید شد. هر کدام از شرکت‌ها هم دارای مزایا و شرایط مخصوص به خود هستند که این مسئله انتخاب را سخت خواهد کرد. نرخ حق بیمه شخص ثالث برای انواع مدل های خودرو پژو پارس در سال ۱۴۰۰ از سوی شرکت های بیمه اعلام شده است.نرخ های اعلامی ممکن است از سوی برخی شرکت های خصوصی بیمه با تخفیف و با تعرفه های پایین تری ارائه شوند.

حداکثر تعهد مالی برای جبران خسارت: ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تعهد جانی‌: ۶۴۰ میلیون تومان

تعهد راننده: ۴۸۰ میلیون تومان

 سؤال اینجاست که چگونه از بین این تعداد، بتوان بهترین و مناسب‌ترین شرکت را انتخاب کرد. اگر خودروی شما هم پرشیا است و قصد خرید بیمه ثالث و بدنه را برای آن دارید، مطالعه ادامه این مطلب را توصیه می‌کنیم.

انواع بیمه خودرو

در حالت کلی، بیمه خودرو به دو دسته اصلی زیر تقسیم می‌شود:

  • بیمه شخص ثالث
  • بدنه

بیمه شخص ثالث چیست؟

بیمه شخص ثالث PARS Peugeot خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. اشخاص ثالث شامل راننده و سرنشینان خودروی مقابل و خودروی راننده مقصر، راکب موتورسیکلت و ترک‌نشین آن و همچنین عابران است. از آنجا که این خودرو به عنوان مدل خانوادگی معرفی شده است، در تصادف احتمال آسیب به دیگر سرنشینان خودروی مقصر زیاد است. از این رو خرید بیمه شخص ثالث پژو پرشیا (پارس) معتبر اهمیت زیادی دارد.

بیمه بدنه چیست؟

در تصادفاتی که راننده پژو پرشیا مقصر است، او نمی‌تواند خسارت‌های وارد شده به بدنه خودرو را از بیمه شخص ثالث جبران کند. در این حالت، توصیه به خرید و استفاده از بیمه بدنه می‌شود. بیمه بدنه آسیب‌های مالی به خودرو را پوشش می‌دهد. البته پوشش اصلی بیمه بدنه فقط محدود به آسیب به بدنه در تصادف نیست، بلکه موارد دیگری از جمله سرقت کلی، خسارت‌های ناشی از پاشیده شدن رنگ و اسید، خسارت‌های وارد شده به لاستیک و باتری و خسارت‌های وارد شده ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار را پوشش می‌دهد. بیمه بدنه دارای پوشش‌های اضافی هم است که بیمه‌گزار با انتخاب و خرید هر مورد می‌تواند به فهرست پوشش‌های اصلی خود اضافه کند.

انتخاب بهترین شرکت بیمه‌گر

راننده پژو پارس برای انتخاب بهترین شرکت بیمه در حالت کلی باید موارد زیر را در نظر بگیرد:

  • پوشش‌ها
  • میزان پوشش‌ها
  • حق بیمه
  • تعداد مراکز دریافت خسارت
  • فرانشیز
  • میزان رضایت
  • میزان فروش

عوامل مهم در خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس

عوامل مهم در خرید بیمه شخص ثالث پژو پرشیا شامل موارد زیر هستند:

  • بیمه مرکزی حداقل و حداکثر میزان پوشش مالی را بر اساس نرخ دیه در ماه حرام و تعداد سیلندر مشخص می‌کند. میزان دیه در سال ۱۴۰۰ و در ماه حرام برابر با ۶۴۰ میلیون تومان است که این مقدار را قوه قضاییه اعلام می‌کند. حداقل میزان پوشش برابر با ۱۶ میلیون که در تمامی شرکت‌های بیمه یکسان است؛ اما فقط بعضی شرکت‌ها، حداکثر میزان پوشش را ارائه می‌دهند. حداکثر میزان پوشش مالی در سال ۱۴۰۰ برابر ۳۲۰ میلیون تومان است. با توجه به تورم، انتخاب بیمه‌گری توصیه می‌شود که حداکثر پوشش مالی را دارد. البته برای افزایش پوشش مالی نیاز است تا بیمه‌گذار حق بیمه بیشتری را پرداخت کند.
  • چگونگی پرداخت (نقدی یا اقساطی) یکی دیگر از عوامل مهم در خرید بیمه شخص است. بعضی شرکت‌ها امکان پرداخت اقساطی را برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته‌اند.
  • میزان رضایت از شرکت بیمه‌گر دیگر عاملی است که راننده پرشیا می‌تواند در نظر بگیرد. مبلغی که بابت خسارت به افراد زیان دیده داده می‌شود، در هر شرکتی متفاوت است. گاهی این مبلغ می‌تواند باعث نارضایتی فرد شود. از این رو، خریدار با بررسی میزان رضایت ثبت شده از بیمه‌گذاران در سایت‌های مختلف می‌تواند به سطح رضایت از آن شرکت بیمه پی ببرد.

عوامل مهم در خرید بیمه بدنه پژو پارس

قیمت قطعات بدنه پژو پرشیا کم نیست. همین الآن (دی ۱۴۰۰)، قیمت بعضی اقلام بدنه پرشیا مانند سپر جلو حداقل ۶۰۰ هزار تومان، گلگیر جلو حداقل ۴۰۰ و عقب حداقل ۹۰۰ هزار تومان، چراغ حداقل ۲۰۰ هزار تومان و درب حداقل یک میلیون و پانصد هزار تومان است. حالا اگر مالک پژو پارس با خودرویی تصادف کند و مقصر باشد، خرید این قطعات می‌تواند برای او سنگین تمام شود. پس داشتن بیمه بدنه خیلی مهم است؛ حتی با اینکه اختیاری است.

محاسبه بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث پژو پرشیا

برای خرید بیمه بدنه، مالک پژو پارس بهتر است که موارد زیر را در نظر بگیرد:

  • شرکت بیمه‌گری را انتخاب کند که سطح توانگری بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. به این صورت حداقل از پس جبران هزینه‌ها بربیاید.
  • شرکتی که بیشترین پوشش‌های اضافی را داشته باشد.
  • شرکتی که تعداد مراکز دریافت خسارت بیشتری داشته باشد.
  • شرکتی که بیشترین میزان رضایت از نحوه برخورد و پرداخت خسارت را نسبت به بقیه داشته باشد.
  • شرکتی که تخفیف آن نسبت به بقیه بیشتر باشد.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه

این پوشش‌های اصلی در هر بیمه‌نامه‌ای وجود دارند. این پوشش‌ها شامل موارد زیر هستند:

•        خسارات ناشی از تصادف با دیگر خودروها و اشیای ثابت دیگر

•        خسارات‌ ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار (آصا) وارد شده به پژو پارس

•        خسارت‌های ناشی از سرقت پژو پارس

•        خسارات ناشی از انتقال یا نجات خودروی آسیب دیده

•        خسارات وارد شده به باتری و لاستیک (تا ۵۰% قیمت نو آن‌ها به زیان‌دیده پرداخت خواهد شد)

برای خرید و بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه بدنه خودرو پژو پارس (پرشیا) می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody/peugeotpars

خرید اینترنتی و آسان بیمه از بیمه دات کام

خرید بیمه بدنه و شخص ثالث پژو پارس از بیمه دات کام

برای مالک خودروی پژو پارس خیلی مهم است که بتواند برای انتخاب بهترین شرکت بیمه‌گر، آن‌ها را با هم مقایسه کند. در حالت عادی و خرید به صورت حضوری که امکان‌پذیر نیست؛ اما بیمه دات کام این امکان را برای تمامی مالکان خودروی پرشیا مهیا کرده است تا بتوانند خیلی سریع و در یک نگاه، هم شرکت‌های بیمه‌گر را با هم مقایسه کرده و هم اینکه به صورت همزمان بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را خریداری کنند. فقط کافی است تا وارد سایت bimeh.com و صفحه خرید بیمه‌نامه‌ها شوند. بعد از وارد کردن مشخصات خودرو، فهرستی از شرکت‌های بیمه‌گر نمایش داده خواهند شد که با مقایسه آن‌ها، می‌توان بهترین مدل را انتخاب کرد.

راه‌های ارتباط با بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۴۳۷۲-۰۲۱

پست الکترونیکی: [email protected]

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو پژو پرشیا (پارس)، می‌توانید به سایت بیمه دات کام (bimeh.com)  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار