۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خداحافظی ستاره استقلال با لیگ ایران/ تور بزرگ تیم ازبکستانی به صید کردن شاه ماهی آبی پوش/تیم بعدی عزیزبک آمانوف مشخص شد/شکایت استقلال و هافبک ازبکستانی از یکدیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خداحافظی ستاره استقلال با لیگ ایران/ تور بزرگ تیم ازبکستانی به صید کردن شاه ماهی آبی پوش. عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی است که زمستان فصل قبل به استقلال پیوست. این بازیکن در ابتدا و...

ساپینتو ستاره مغضوب رو اخراج کرد؟ / جانشین ازبکی ستاره مغضوب در مسیر پایتخت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خداحافظی ستاره استقلال با لیگ ایران/ تور بزرگ تیم ازبکستانی به صید کردن شاه ماهی آبی پوش. عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی است که زمستان فصل قبل به استقلال پیوست. این بازیکن در ابتدا و در چند دیدار در ترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی قرار گرفت اما در ادامه فصل چندان به کار گرفته نشد و یا برای مدت زمان کوتاهی وارد زمین مسابقه می شد.

با تغییرات روی نیمکت استقلال، ساپینتو هیچ اعتقادی به سبک بازی آمانوف نداشت و به جز سه دقیقه پایانی دیدار برابر گل گهر، هرگز به این بازیکن میدان نداد و اغلب نام او حتی در فهرست بازیکنان ذخیره نیز قرار نمی گرفت.

در روزهایی که استقلالی‌ها در تلاش بودند تا با خارج کردن نام آمانوف از فهرست خود، یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرند، اما این بازیکن حاضر نشد تا قرارداد خود را فسخ کند اما در اقدامی عجیب و پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایران، او به یکباره دیگر در تمرینات تیم حضور پیدا نکرد و گفته می‌شود که قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است.

به نظر می‌رسد که آمانوف در اقدامی تلافی جویانه این کار را انجام داده است تا استقلال دیگر نتواند بازیکنی را به جای او وارد لیست کند و حالا طبق اعلام رسانه‌های ازبک، او در آستانه بازگشت به لیگ کشورش قرار دارد.

رسانه اسپورتس ازبکستان در خبری مدعی شد که آمانوف این روزها در شهر آنتالیا ترکیه حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادهایش است. طبق اعلام این رسانه، او تمایل دارد به فوتبالش در نسف قرشی ادامه دهد و احتمال می رود در روزهای آینده، قراردادش را با این تیم به امضا برساند.

نسف قرشی اکنون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید چند روز دیگر و در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها، به مصاف الشباب عربستان برود. این تیم در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ لیگ ازبکستان، رتبه سوم را به دست آورد و در فصل بعد لیگ قهرمانان نیز حضور خواهد داشت.

باید دید در صورت پیوستن آمانوف به نسف قرشی، باشگاه استقلال چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد. از آنجایی که آمانوف پس از بسته شدن پنجره زمستانی لیگ برتر ایران قراردادش را فسخ کرده، آبی‌ها دیگر نمی‌تواند بازیکنی را به جای او به خدمت بگیرند. لازم به ذکر است که آمانوف برخلاف لیگ قبل و در این فصل، جزو سهمیه بزرگسالان به حساب می‌رفت و همین عدم اطلاع مدیران وقت تیم سبب شد تا استقلالی‌ها نتوانند در تابستان، نام کاوه رضایی را وارد لیست خود کنند.

تیم بعدی عزیزبک آمانوف مشخص شد

عزیزبک آمانوف بازیکن استقلال در آستانه پیوستن به تیم نسف قرشی است.

عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی استقلال از این تیم جدا شد و تهران را به مقصد آنتالیا ترک کرد.

حالا رسانه اسپورتس ازبکستان در خبری مدعی شد که آمانوف این روزها در شهر آنتالیا ترکیه حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادهایش است. طبق اعلام این رسانه، او تمایل دارد به فوتبالش در نسف قرشی ادامه دهد و احتمال می رود در روزهای آینده، قراردادش را با این تیم به امضا برساند.

شکایت استقلال و هافبک ازبکستانی از یکدیگر/ آمانوف ایران را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه استقلال از عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی به زودی به فیفا شکایت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، پس از پیگیری‌های باشگاه استقلال و عدم حضور عزیزبک آمانوف در هتل محل اقامتش و پاسخگو نبودن به مسئولان استقلال، این باشگاه متوجه خروج بازیکن خود از ایران شده است.

آمانوف بدون اطلاع دادن به استقلالی‌ها ایران را ترک کرده که همین مسئله با شکایت این باشگاه همراه خواهد شد. این بازیکن به مدت یک فصل و نیم دیگر با استقلال قرارداد داشته و چون بدون هماهنگی با این باشگاه در تمرینات شرکت نکرده و قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است با شکایت باشگاه استقلال به فیفا مواجه خواهد شد.

البته این طور که شنیده می‌شود آمانوف هم قصد شکایت از استقلال را دارد که باید دید در این جدال چه کسی برنده می‌شود؟

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط