۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶

خبر ویژه از مبلغ دقیق مستمری جدید مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس کمیته امداد گفت: خانوارهای تک نفره تحت پوشش امداد ۵۵۰ هزار تومان، دو نفره ۷۸۰ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بالاتر یک میلیون...

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس کمیته امداد گفت: خانوارهای تک نفره تحت پوشش امداد ۵۵۰ هزار تومان، دو نفره ۷۸۰ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهند کرد.

سید مرتضی بختیاری با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش مستمری مددجویان اظهار کرد: مستمری مددجویان به همراه افزایش ۳۰ درصدی شنبه ۲۸ آبان‌ماه پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: با اجرای این مصوبه، مستمری خانوار تک نفره تحت حمایت به ۵۵۰ هزار تومان و مستمری خانواده ۲ نفره به ۷۸۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

بختیاری تاکید کرد: مستمری خانوار سه نفره به یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، مستمری خانواده چهار نفره به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مستمری خانوار پنج نفره و بالاتر به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی گفت: همچنین مابه‌التفاوت افزایش مستمری مهرماه مددجویان نیز تا ۴۸ ساعت پس از پرداخت مستمری آبان، به حساب مددجویان واریز می‌شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار