۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹

خبر ورزشی پرسپولیس | ستاره پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد؟ / تصمیم عجیب امیر قلعه نویی در خصوص لژیونر پرسپولیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری،خبر ورزشی پرسپولیس | ستاره پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد؟ / تصمیم عجیب امیر قلعه نویی در خصوص لژیونر پرسپولیسی. یکی از نکات جالب و البته عجیب دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه...

اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل مشخص شد / حضور شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ برتر در پرسپولیس قطعی شد؟اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل مشخص شد / حضور شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ برتر در پرسپولیس قطعی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری،خبر ورزشی پرسپولیس | ستاره پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد؟ / تصمیم عجیب امیر قلعه نویی در خصوص لژیونر پرسپولیسی. یکی از نکات جالب و البته عجیب دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه و کنیا این بود که احمد نوراللهی اصلا به میدان نرفت و فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

احمد نوراللهی که در چند سال اخیر یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ما بود و با درخشش در پرسپولیس به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شد، در جام جهانی هم یکی از مهره های ثابت کی‌روش بود و عملکرد بدی هم نداشت.

با این حال قلعه نویی در تصمیمی عجیب به احمد نوراللهی در بازی دوستانه تیم ملی بازی نداد. هنوز دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی مشخص نیست و معلوم نیست قلعه نویی اعتقاد زیادی به ستاره سابق پرسپولیس ندارد و یا اینکه احمد نور دچار مصدومیت شده بود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط