۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

خبر مهم پرسپولیس | حرکت عجیب این لژیونر پرسپولیسی در پرتغال/ پرسپولیس عامل ترقی پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر مهم پرسپولیس | حرکت عجیب این لژیونر پرسپولیسی در پرتغال/ پرسپولیس عامل ترقی پرتغال. مهدی طارمی شب گذشته (یکشنبه) با به ثمر رساندن دو گل از سه گل پیروزی ۳ بر یک تیمش مق...

خبر مهم پرسپولیس | حرکت عجیب این لژیونر پرسپولیسی در پرتغال/ پرسپولیس عامل ترقی پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر مهم پرسپولیس | حرکت عجیب این لژیونر پرسپولیسی در پرتغال/ پرسپولیس عامل ترقی پرتغال. مهدی طارمی شب گذشته (یکشنبه) با به ثمر رساندن دو گل از سه گل پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل تیم توندلا به قهرمان لیگ برتر پرتغال کمک کرد که جام حذفی این کشور را هم فتح کند و برای نهمین بار دوگانه قهرمانی‌های داخلی را به ثبت برساند.

واکنش طارمی به کسب دوگانه با پورتو/ اوقات خوبی برای من ساخته شد

مهدی طارمی پس از این بازی به خبرنگاران گفت: از اینکه قهرمان جام حذفی شدیم بسیار خوشحالیم. ما خوب بازی کردیم، گل زدیم و در نهایت پیروز شدیم. برای کسب همه این افتخارات سخت تلاش کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: خُب بازی کردن در ورزشگاه دراگائو (استادیوم خانگی پورتو) همیشه بهتر است، اما اینجا هم هواداران‌مان با حضورشان به ما نیرو دادند و ما هم می‌خواستیم از آنها بابت حمایت‌های‌شان تشکر کنیم. در کل اوقات خوبی برای من ساخته شد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط