۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

خبر مهم برای متقاضیان وام در سال جدید | وام ۳۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه با این شرایط بازپرداخت برای همه

نگین امید یکی از وام‌های بانک سپه است که سقف آن 300 میلیون تومان اعلام شده و به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود. به این وام کارمزد تعلق می‌گیرد که مقدار آن تنها دو درصد اعلام شده است.

بانک سپه - پرداخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نگین امید یکی از وام‌های بانک سپه است که سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده و به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود. به این وام کارمزد تعلق می‌گیرد که مقدار آن تنها دو درصد اعلام شده است.

افرادی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. علاوه بر افتتاح سپرده لازم است متقاضیان بین یک تا ۱۸ ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مورد نظر بانک است. افراد بعد از دریافت این وام بدون سود و با کارمزد اندک، امکان بازپرداخت اقساط آن را طی حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه خواهند داشت.

ثبت چک بانک سپه

    وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

با توجه به شرایط بازپرداخت وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات مذکور به ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی در چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۰۴ متناسب با موازین قانونی آن زمان شکل گرفت. نخستین شعبه این مجموعه در شمال ایران، رشت، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در جریان فعالیت خود تلاش کرده تا سرمایه‌های سرگردان جامعه را جذب کرده و به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی سوق دهد تا از این طریق در تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مطلوب و مناسب داشته باشد./ کاماپرس

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط