۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

خبر مهم آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از شنبه اول بهمن ماه سال جاری امتحانات دوره های متوسطه اول و دوم با اعلام مدیران مدارس از سرگرفته می‌شود. سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان ج...

آموزش و پرورش زمان صدور احکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان را اعلام کرد اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند به گزارش عرشه آنلاین، زمان صدوراحکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ فرهنگیان مشخص شد. از صعود بیت کوین جا نمونی???? خرید بیت کوین، آسان‌تر از همیشه✔️ خرید پر سود???? تبلیغ yektanet به گزارش نواندیش، براساس اعلام کارگزینی آموزش و پرورش، افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان و فرهنگیان درروزشنبه به ادارات کل استانها ارسال وپس ازرفع نواقص احتمالی، به مناطق وشهرستانها ارسال و روندصدور احکام تا سه شنبه بعد انجام خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از شنبه اول بهمن ماه سال جاری امتحانات دوره های متوسطه اول و دوم با اعلام مدیران مدارس از سرگرفته می‌شود.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: در هفته آینده، نحوه فعالیت مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی، مهد کودک‌ها و کودکستان‌های استان، با توجه به شرایط جوی و جغرافیایی هر شهرستان و منطقه، به مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تفویض شده است.

او افزود: با توجه به غیرحضوری شدن کلاس‌های درس در هفته جاری، امتحانات داخلی نوبت اول مدارس متوسطه دوره‌های اول و دوم از شنبه با توجه به اعلام مدیران مدارس از سر گرفته می‌شود.

موسوی نژاد بیان کرد: مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، با توجه به اُفت فشار گاز و لزوم صرفه جویی در مصرفه آن ملزم به استفاده از سوخت جایگزین برای گرم کردن کلاس‌ها هستند.

مدیرل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همچنین ۲ هزار و ۹۱۹ دانش آموز دختر و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه درآزمون سراسری، در ۶ شهرستان تحت نظارت آموزش و پرورش و ۵ گروه آزمایشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او بیان کرد: وظیفه برگزاری آزمون سراسری دیماه جاری در شهرستان‌های سربیشه، خوسف، طبس، زیرکوه و بشرویه به آموزش و پرورش سپرده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار کرد: آزمون سراسری از رویدادهای مهم و حساس در کشور است که سرنوشت تعداد زیادی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها به نتیجه آن گره خورده است و از سوی دیگر رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی در این آزمون زمینه رشد علمی کشور و آینده‌ای درخشان برای میهن اسلامی را رقم  می‌زند.

موسوی نژاد یادآور شد: با موافقت شورای امنیت کشور،  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت موبایل محدوده حوزه‌های آزمون سراسری و ساعات برگزاری آن در روزهای پنجشنبه و جمعه قطع است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط