۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵

خبر فوری استقلال / ریکاردو ساپینتو رفتنی شد؟ / تکلیف استقلال و ساپنیتو سرمربی پرتغالی روشن شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر فوری استقلال / ریکاردو ساپینتو رفتنی شد؟ / تکلیف استقلال و ساپنیتو سرمربی پرتغالی روشن شد. قرارداد سرمربی پرتغالی استقلال اگر چه ۲ ساله است اما این قارداد سال گذشته به صورت مشروط امضا شده است....

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر فوری استقلال / ریکاردو ساپینتو رفتنی شد؟ / تکلیف استقلال و ساپنیتو سرمربی پرتغالی روشن شد. قرارداد سرمربی پرتغالی استقلال اگر چه ۲ ساله است اما این قارداد سال گذشته به صورت مشروط امضا شده است. ریکاردو ساپینتو قبل و بعد از بازی با ذوب آهن نسبت به مشکلات مالی این باشگاه اظهاراتی انجام داد که جالب توجه بود. سرمربی استقلال حتی فاش کرد که چهار ماه است از این باشگاه حقوقی دریافت نکرده و اگر بخواهد همین حالا می‌تواند استقلال را ترک کند اما او اعلام کرده قصد ندارد چنین اقدامی را انجام دهد ومی‌خواهد پای قول و قرارش با باشگاه استقلال باقی بماند و همچنان به مربیگری ادامه دهد. ساپینتو پیش از بازی با ذوب آهن به این نکات اشاره کرد و بعد از بازی با ذوب آهن نیز باوجود آنکه تیمش پیروز میدان شده بود بازهم به عمق مشکلات مالی در باشگاه استقلال اشاره کرد.

ساپینتو این جملات را به زبان آورد:«در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم مشکلات زیادی داریم ولی ما باهم هستیم و مثل خانواده هستیم و خیلی خانواده قوی هستیم و عاشق بردن هستیم و تا آخر برای قهرمانی می‌جنگیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و آنها فوق‌العاده هستند مثل هواداران‌مان. این مسیر درستی است که طی می‌کنیم.

در این شرایط نمی‌توانستیم آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را برای بازی با ذوب آهن حفظ کنیم؛ آسان نبود با تمام چیزهایی که اطراف تیم بود به این مهم برسیم اما سعی کردیم تیم را متمرکز نگه داریم بسیار بسیار سخت است. قبلاً هم سخت بود اما با ذهنیت برنده و اتحادی که داریم همه چیز برای من و ما راحت‌تر می‌شود. برای من ناراحت کننده است که مدیران باشگاه استقلال در روز بازی با ذوب آهن در ورزشگاه نبودند. آنها کجا هستند و چرا به ورزشگاه نیامدند. این تأسف آور است.»

اظهارات ساپینتو چه قبل و چه بعد از بازی عمق ناراحتی او از وضعیت به وجود آمده را نمایان می‌کند و برخلاف تمام وعده‌هایی که داده شده باشگاه استقلال شرایط مالی مناسبی را ندارد و ساپینتو نیز با باشگاهی مواجه است که در فصل جاری دو بار مدیریت تغییر کرده است. وضعیتی که برای کمتر مربی در طول یک فصل رخ داده است.

این شرایط سبب می‌شود تا قرارداد ریکاردو ساپینتو تحت هرشرایطی برای یک فصل دیگر با باشگاه استقلال تمدید شود. براساس اخباری که از باشگاه استقلال بیرون می‌آید با وجود تغییرات مدیریتی که در این باشگاه رخ خواهد داد، قرارداد ساپینتو برای یک فصل دیگر با باشگاه استقلال تمدید خواهد شد.

حتی اگر او نتواند با استقلال به جامی دست یابد بازهم این اتفاق رخ خواهد داد و با توجه به تغییرات پی درپی مدیریتی در این باشگاه نمی‌توان او را مقصر ناکامی احتمالی دانست.

هرچند که ساپینتو فرصت دستیابی به جام را دارد اما محبوبیت او به درجه‌ای رسیده که اگر جامی هم صاحب نشود، بدون شک قراردادش با این باشگاه تمدید خواهد شد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار