۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹

خبر فوری از پرسپولیس| هشدار جدی سرمربی پرسپولیس به ستاره محبوب سرخ پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،رقابت‌های لیگ برتر به اوج حساسیت خودش رسیده و ۳ تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس بعد از کسب دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان ، شانس خودش را برای قهرم...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،رقابت‌های لیگ برتر به اوج حساسیت خودش رسیده و ۳ تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس بعد از کسب دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان ، شانس خودش را برای قهرمانی در این فصل حفظ کرد، هرچند استقلال و سپاهان روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. یحیی و تیمش این هفته باید در کرمان به مصاف مس بروند و هفته آینده در یک بازی بسیار مهم دربی بزرگ پایتخت را مقابل استقلال برگزار می‌کنند.

بازی که بدون شک یکی از مهم ترین دربی‌های چند سال اخیر خواهد بود و نتیجه آن در سرنوشت قهرمان این فصل تاثیر زیادی خواهد داشت. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس برای دربی حضور تعداد زیادی بازیکن در آستانه محرومیت است. ۱۰ بازیکن این تیم اگر در بازی مقابل مس کرمان کارت زرد بگیرند، دربی حساس پایتخت را از دست می‌دهند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در معرض دریافت چهارمین کارت زرد قرار دارند. اما مورد جالب متعلق به سروش رفیعی است که این فصل شش اخطار گرفته و با کارت زرد بعدی، ۷ کارته خواهد شد و بار دیگر محروم می‌شود. اکثر این نفرات جزو بازیکنان فیکس و فوق العاده تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند و غیبت هر کدام از آن‌ها در دربی کار را برای قرمزها بسیار سخت خواهد کرد.

از همین رو یحیی به چند ستاره اصلی و فیکس خود که در آستانه محرومیت هستند، هشدار داد تا در بازی مقابل مس کرمان اصلا وارد حاشیه نشوند و با داور بحث نکنند تا کارت زرد نگیرند. همچنین سرمربی پرسپولیس به این ستاره‌ها تاکید کرد که از خطاهای بی مورد پرهیز کنند و مراقب گرفتن کارت زرد باشند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط