۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶

خبر خوش وزیر راه به مستاجران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رستم قاسمی گفت: با توجه به سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران، به دستور ایشان از طرح‌های درحال اجرای شهرستان پاکدشت بازدید داشتیم و نتیجه بررسی و پیگیری مشک...

خبر خوش وزیر راه به مستاجران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رستم قاسمی گفت: با توجه به سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران، به دستور ایشان از طرح‌های درحال اجرای شهرستان پاکدشت بازدید داشتیم و نتیجه بررسی و پیگیری مشکلات در اختیار آقای رئیسی قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در ابتدا از کمربندی پاکدشت بازدیدی داشتیم و طبق هماهنگی با پیمانکار که قرارگاه خاتم است قرار شد ۱۰ کیلومتر اول این پروژه هرچه سریعتر تکمیل و در مسیر تردد مردم قرار گیرد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور به پاکدشت گفـت: ورزشگاه ۵ هزار نفری کارگران در این شهرستان هم طرح عمرانی در حوزه ورزش بود که از نزدیک در جریان پیشرفت و مشکلات پیش روی آن قرار گرفتیم.

رستم قاسمی افزود: ساختمان نیمه تمام در بیمارستان زعیم پاکدشت با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع هم دیگر پروژه‌ای بود که با تکمیل آن شاهد پیشرفت قابل توجه سرانه‌ای بهداشتی و درمانی در شهرستان خواهیم بود و برای تسریع در ساخت این بیمارستان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی هم تزریق می‌کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار