۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته / معوقات پاداش، مرخصی و رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،آموزش و پرورش همچنین اعلام کرده برای جبران مابه التفاوت پاداش رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ درخواست اعتبار شده و به شرط تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه، اقدام خواهد شد. معوقات حقوق بازنشستگان به زو...

خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته / معوقات پاداش، مرخصی و رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،آموزش و پرورش همچنین اعلام کرده برای جبران مابه التفاوت پاداش رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ درخواست اعتبار شده و به شرط تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه، اقدام خواهد شد.

معوقات حقوق بازنشستگان به زودی واریز خواهد شد. بازنشستگان فرهنگی به شرایط موجود اعتراض دارند زیرا فرهنگیانی که از دو سال قبل بازنشست شده‌اند، هنوز معوقات خود را دریافت نکرده‌اند.

با این حال، با توجه به اصلاح احکام رتبه‌ بندی بازنشستگان برخی از فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱، وزارت آموزش و پرورش اسناد اصلاحی پاداش و مرخصی سال ۱۴۰۱ را خواسته و اعلام کرده به زودی بعد از تخصیص، بخشی از پاداش و مرخصی ذینفعان واریز خواهد شد.

آموزش و پرورش همچنین اعلام کرده برای جبران مابه التفاوت پاداش رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ درخواست اعتبار شده و به شرط تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه، اقدام خواهد شد.

معوقات حقوق بازنشستگان
زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص شد
معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان چه زمانی واریز می‌شود؟ هنوز بازنشستگان فرهنگیِ دو سال قبل، معوقات رتبه‌بندی را دریافت نکرده‌اند.

بازنشستگان فرهنگی که در دو سال گذشته بازنشست شده‌اند، هنوز معوقات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند؛ با این حال، با توجه به اصلاح احکام رتبه‌بندی بازنشستگان برخی از فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱، وزارت آموزش و پرورش اسناد اصلاحی پاداش و مرخصی سال ۱۴۰۱ را خواسته و اعلام کرده به زودی بعد از تخصیص، بخشی از پاداش و مرخصی ذینفعان واریز خواهد شد.

آموزش و پرورش همچنین اعلام کرده برای جبران مابه التفاوت پاداش رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ درخواست اعتبار شده و به شرط تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه، اقدام خواهد شد.

پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان تا پایان آبان
پرداخت معوقات و توجه به مطالبات فرهنگیان به عنوان قشر مهم و آموزش‌دهنده دانش‌آموزان جامعه و نسل‌های آینده، از اهمیت زیادی برخوردار است و همیشه مورد تاکید قرار گرفته است.

پیرو همین موضوع، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اعلام کرد: معوقات سال‌های گذشته فرهنگیان کاملا تسویه شده است و معوقات فروردین و بخشی از اردیبهشت هم پرداخت شده است.

بنا بر گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، همه معوقات معلمان حق‌التدریس و مطالبات فرهنگیان در خرداد و اردیبهشت، در همین ماه، یعنی تا پایان ماه آبان پرداخت خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط