۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳

خبر خوش برای فرهنگیان استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تیترکوتاه، احمد محمدی‌‌زاده صبح امروز در آیین گشایش راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر با اشاره به نقش قش آموزش‌ در بهره‌وری و توسعه اظهار داشت: آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران ...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تیترکوتاه، احمد محمدی‌‌زاده صبح امروز در آیین گشایش راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر با اشاره به نقش قش آموزش‌ در بهره‌وری و توسعه اظهار داشت: آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را یک ضرورت است و سبب عملیاتی شدن آن می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزش در بهره‌وری و مدیریت از جایگاه مهمی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و اداری و خدماتی برخوردار است ابراز داشت: باید از این فرصت آموزش برای ارتقا بهره‌وری در ادارات استفاده کرد؛ عمر مدیریت بسیار کوتاه و زودگذر است که استفاده از این فرصت برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف با آموزش تخصصی اثرگذاری قابل توجهی دارد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش مقدماتی حکمرانی خبر داد و با بین اینکه با راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر زمینه دوره‌های آموزش مقدماتی حکمرانی فراهم شده است افزود: مدرسه حکمرانی شهید بهشتی وابسته به دانشگاه دفاع ملی است و نقش مهمی در ارتقا سطح آموزش مدیران و افزایش تخصصی و بهره‌وری مدیریتی دارد.

محمدی‌زاده ادامه داد: یکی از مأموریت‌های اصلی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی را ارتقا مهارت‌های مسئولان است؛ مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به افزایش توانمندی مدیران کمک قابل توجهی می‌کند که از استقبال مدیران برای حضور در این مدرسه و آموزش قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار